Gå til innhold

Hvordan kombinere denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kjøpte denne kjolen på salg i dag, men har egentlig ingenting annet enn grått, svart og mørkeblått fra før av. Hvordan bør jeg kombinere denne? Farger :)? Gjerne illustrerende bilder!

post-39215-0-68028100-1360857835_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du bruke den til hverdags eller fest?

Til hverdags er det bare å slenge en cardigan over, kan godt være i noen av fargene du allerede har. Vet ikke hvor mørk kjolen er i virkeligheten, men kanskje svart blir for mørkt. Kjolen er jo så klassisk at jeg tror cardigans i alle farger ville ha passet til den. Kombiner med ullstrømpebukse (i denne kulden) og kule støvletter :) Hvis du føler det blir for kjedelig, kan du legge til et fint smykke.

På fest ville jeg ha pynta den opp med litt smykker og annet tilbehør, kanskje hatt en veske i en helt annen farge for å sprite opp litt og enkle svarte pumps.

Skrevet

Tenker til hverdags :) problemet synes jeg, er at den har en litt brunlig undertone, og da synes jeg de kalde fargene jeg har kræsjer litt

Skrevet

Det finnes en hel haug av varme knæsjfarger :) Har den brunlige undertoner kan du kanskje fortsette med rødt, orange, burgunder o.l.? Putt på et smykke i knallfarger eller et par røde sko, f.eks.

Skrevet

burgunder tror jeg hadde vært fint :)! Har de noen fine burgunder cardiganer noe sted som ikke er 99% akryl?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...