Gjest Pterodactylkake Skrevet 20. mars 2004 #1 Skrevet 20. mars 2004 Jeg har masse sånne små klypespenner og skal sette opphåret mitt i dag, hjelp meg gjerne med tips hvordan for jeg har aldri håret oppe og kan ingentingen!
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2004 #2 Skrevet 20. mars 2004 Hvor langt hår har du? Litt vanskelig å se ut fra bildet Uansett, er det halvlangt kan du prøve å tupere/rufse det til litt før du trekker det bakover/oppover og fester med klypene til en slags rotete hårtopp. Bruk noe voks eller gele og lag rufser/spikes/krøller (stryk de som ikke passer). Har du langt hår kan du samle det i en hestehale litt oppå bakhodet, tvinne den lett og dandere den inntil hodet som du vil ha den. Fest med klypene. Puh, vanskelig å forklare, men kanskje du skjønner?
Gjest Pterodactylkake Skrevet 22. mars 2004 #3 Skrevet 22. mars 2004 jeg har 67 meter langt hår (jeg målte det haha) også fant jeg ut av det, men takk for svar Satte det opp i to musefletter på toppen bak og hadde noe hengende foran også lagde jeg kanelsnurrer av museflettene, knis jeg ble vel kul 8)
Gjest Pterodactylkake Skrevet 22. mars 2004 #4 Skrevet 22. mars 2004 Hvorfor står det "kan ikke vise siden" på endre? Nåja. Jeg har 67 cm langt hår var det jeg skulle frem til, ikke meter, men det forsto dere nok! :oops:
Diva Skrevet 23. mars 2004 #5 Skrevet 23. mars 2004 Jeg har ørti førti små spenner / klyper som du beskriver og jeg pleier å sette opp håret med slike. Jeg prøver først å "strigle" håret litt med en hår"krem"/lotion eller glatte-produkt og så tvinner jeg lokker og setter dem fast med spenner. Har gjerne 12-15 spenner og jeg bruker de siste for å fiksere på slutten. Det blir en slags "elegant kaosfrisyre" og jeg pleier også å ha sideskill. Fort gjort at denne skillen blir litt klumpete bak når jeg diller med håret. Spenner etc. blir derfor flittig brukt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå