Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nesten hver dag ser jeg en skikkelig søt jente på bussen. Hun bor i nærheten av meg, men jeg vet ikke noe om hvem hun er. Vet bare at vi har mange felles venner. Men til poenget: hun er så sykt pen at jeg nesten bare måå ha henne! Hvordan skal jeg få kontakt med henne? Hva skal jeg si? Hva skal jeg snakke om? Hjelp meg!

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smil, og sett deg attmd henne på bussen neste gang du ser henne. Snakk om vær og vind, eller skriv en lapp der det står at du liker henne og lever den ;)

Anonym poster: 0f381d81d8a891a64101cbbb7c479612

Skrevet (endret)

Hun har sikkert oppførsel som ei jævla bitch siden hun er pen. Bruker å være sånn.

Endret av Reaper
  • Liker 3
Skrevet

Hun har sikkert oppførsel som ei jævla bitch siden hun er pen. Bruker å være sånn.

bitter, much?

• Liker 4
Skrevet

Hva er det som er så spesielt med denne ene jenta? Kjenner du henne i det hele tatt? Du virker så desperat at jeg ville frarådet å snakke med henne, fordi hun hadde sett det igjennom deg på lang avstand. Men når du begynner å spørre om enkelt jenter generelt, så er du egentlig litt ute på kjør.

Uansett, ett tips er å bare være ærlig. Si til henne at du syntes hun var så pen, at du bare måtte komme og introdusere deg (ekstra poeng om du virker spontan etter alt dette). Men du har føkka det ved å vente så lenge, fordi dere har sikkert sett hverandre før, dermed blir det bare creepy for henne.

En annen vei er å bare bli kjent med henne som en venn først - det som er naturlig.

Skrevet

Hvorfor skal vi hjelpe deg med å få henne? Du er ikke en nettkompis av oss.

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sulosi, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...