Ana Skrevet 20. mars 2004 #1 Skrevet 20. mars 2004 Er på jakt etter helt enkle, hvite t-skjorter og singleter (ikke sånne med spaghettistropper). Har pleid å kjøpe på H&M, men synes etterhvert at de er så dårlig i passformen, etter en vask er de for korte (er lang i overkroppen) og sitter dårlig. Så hvor kan jeg få tak i noen med bedre kvalitet (uten at de blir for dyre)?? De skal helst ikke være i for tykt stoff, og så må det være nok stretch i de.
Gjest Myumi Skrevet 20. mars 2004 #2 Skrevet 20. mars 2004 Vero Moda, Match Woman og Lene V pleier å ha god kvalitet på den type klær, de holder hvertfall mye lengre enn H&M. Sand har også endel men de ligger i en noe høyere prisklasse.
Cola Girl Skrevet 20. mars 2004 #3 Skrevet 20. mars 2004 Jeg synes faktisk basic-toppene på KappAhl holder seg godt i kvalitet og passform.
Gjest Cuddly Skrevet 20. mars 2004 #4 Skrevet 20. mars 2004 Lindex har og basic topper, men har ikke testet særlig dem ut selv. Mener de er rimelige med ok passform.
Gjest Lea Skrevet 20. mars 2004 #5 Skrevet 20. mars 2004 Bare unngå disse 3-packene fra Lene V men t-skjorter og singleter. De krymper SINNSYKT i lengden. Etter en vask blir de videre og kortere. Faktisk er favoritt-toppene mine fra H&M. Litt kraftig stoff og innsvinget. Holder vask etter vask. Men det er en stund siden jeg kjøpte sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå