Gå til innhold

Hvem diskuterer du sexlivet med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier; Hvem diskuterer du sexlivet ditt med?

Kjæresten, venner av samme kjønn, venner av motsatt kjønn...

Anonym poster: 7fc1611c7a1b7c9ef123d350f2f68741

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En nettvenn av motsatt kjønn. Vi er hverandre "terapauter" og hjelper og forteller hverandre om alt.

Anonym poster: d0fa8c458df4c56ee1ebd9c4dc475e0f

Gjest GetOverIt
Skrevet

Kjæresten, venninner og min fetter.

Gjest Bolsjevidkun
Skrevet

De nærmeste par kompisene og tilfeldige mennesker på Kvinneguiden.

• Liker 8
Skrevet

Sexlivet er da virklig ikke noe diskutere med andre enn partneren, evt helsepersonell. Og du som diskuterer sexlivet ditt med fetteren din: ÆSJ!

Gjest GetOverIt
Skrevet

Sexlivet er da virklig ikke noe diskutere med andre enn partneren, evt helsepersonell. Og du som diskuterer sexlivet ditt med fetteren din: ÆSJ!

:fnise: Han er ikke bare min fetter, men min beste venn. Av og til er det greit å få litt innspill og meninger fra en gutt. Er glad vi har et slikt godt forhold.

Skrevet

:fnise: Han er ikke bare min fetter, men min beste venn. Av og til er det greit å få litt innspill og meninger fra en gutt. Er glad vi har et slikt godt forhold.

Det blir litt incestiøst for meg å diskutere sexlivet med nære familimedlemmer. Tipper han ronker til det du forteller.
Gjest GirlDreamer
Skrevet

Sexlivet mitt er helt privat, så det diskuteres kun med forloveden. Kunne aldri ha tenkt meg å brette ut i det vide å brede om hva som skjer på soverommet. Desverre er det ikke alle som skjønner det. Har en kollega som gjerne bretter ut om sitt sexliv, og så forventer hun at jeg skal gjøre det samme :vetikke:

• Liker 3
Skrevet

Diskuterer sexlivet mitt med kjæresten min, først og fremst. Hender kanskje at jeg forteller noe smått til gode venninner en sjelden gang, men ut over det snakker jeg ikke med noen om mitt sexliv. :) Jeg ønsker liksom ikke at kjæresten min skal drive å brette ut om sexlivet vårt til alle og enhver han kjenner, så jeg gjør ikke det mot han heller.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg snakker om sexlivet sammen med kjæresten. Av og til snakker jeg ut eller stiller spørsmål angående personlige "problemer"/andre ting med en venn (av motsatt kjønn). Og dette synes jeg ikke er noe dumt med, for vi har vært gode venner i over 11 år. Når man ikke har venninner å snakke ut med, funker det fint med en kompis!

Av og til så må man få ut ting fra hjertet, også angående sex. Men det aller beste er vel å være 100 % ærlig og åpen med kjæresten, noe jeg og er selvfølgelig. Synes det er dumt at folk skal dømme hvem man snakker om sex med! ;)

Endret av krispa001
  • Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Kun mannen min.

(eventuelt helsepersonell)

Gjest en kvine
Skrevet

I mange andre stedet i verden kan mann diskutere om sexlivet sitt uten at dette er en tema en gang!

Slapp av "Norske folk", at mann vil snakke om sexlivet sitt er helt normalt ! Alle er jo interressert i det, og de som sier det motsatt er bare hypocrite !!!!

Gjest en kvinne
Skrevet

I mange andre stedet i verden kan mann diskutere om sexlivet sitt uten at dette er en tema en gang!

Slapp av "Norske folk", at mann vil snakke om sexlivet sitt er helt normalt ! Alle er jo interressert i det, og de som sier det motsatt er bare hypocrite !!!!

Glemte å si at dette kan diskuteres med alle rundt seg (til en viss grad :-) )

Skrevet

I anonymisert form, forum, i litt mindre anonym form, venner av alle kjønn, og selvsagt partnere. Sjelden med familie, selv om det hender det blir nevnt på et mer eller mindre spøkefullt vis mellom meg og min mor.

Er alltid svært obs på at de jeg nevner noe om synes dette er ok.

Skrevet

Samboeren, søstre, en venninne og helsepersonell.

Anonym poster: 4030a37b08c345ad6aeb0e049264dbc5

Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg diskuterer vårt private sexliv med min mann. Evnt helsepersonell om det er nødvendig.

Om det gjelder diskusjon på et mer generelt plan så kan jeg diskutere med hvem som helst

Skrevet

Samboeren.

Jeg kan godt komme med råd til venninner, eller høre på når de "forteller" om sitt sexliv, men jeg røper ingen detaljer selv. Føler det er alt for privat. Har vi problemer i sengehalmen hjelper det jo heller ikke hvis jeg snakker om det med en venninne..

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en bestevenninne og en bestevenn. Vi snakker om alt. Inkludert sexlivet. Og det ser jeg absolutt ingen problemer i heller! :vetikke:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...