Gjest Yyy Skrevet 20. mars 2004 #1 Skrevet 20. mars 2004 Hei dere. Jeg er egentlig ganske usikker på hvor jeg skal poste dette innlegget, så jeg velger derfor "Generell debatt". Ok, saken er følgende: Jeg har idag blitt invitert ut på cafè av en gutt jeg traff på byen for noen helger siden. Vi snakket mye, og (iallefall i følge ei venninne av meg som også var der) fant raskt ut at kjemien mellom oss stemte. Han var en riktig kjernekar, og jeg har de siste ukene tenkt MYE på ham! Så, jeg ble altså i dag invitert ut men pysete som jeg er kryper angsten innpå meg og jeg er NERVØS! Er redd jeg kommer til å trekke meg i siste sekund, og si at det kommer noe i veien. Men mitt spørsmål er egentlig, hva om jeg hadde tatt me ei venninne? Hadde det virket rart/teit? Er usikker på om dette vil karakteriseres som en date eller ei.... Hjelp meg!
Gjest Catwoman Skrevet 20. mars 2004 #2 Skrevet 20. mars 2004 IKKE ta med ei venninne. Hvis han har bedt deg med på cafe vil det etter all sannsynlighet være deg han har lyst til å treffe, hvis du tar med en venninne da, så virker det for dumt. Men jeg tror ikke du trenger å grue deg så veldig. Du vet jo at du syns han er koselig. Og om det skulle bli til at det føles feil, så trenger du jo ikke være så lenge. Prøv og tenk på hva som er det verste som kan skje, og du vil finne ut at det er ikke så mye ille som kan skje. Men det er jo også normalt å være litt nervøs, han er det sikkert han og. Lykke til
Tusenfryd Skrevet 20. mars 2004 #3 Skrevet 20. mars 2004 Date eller ikke, han har invitert deg, og ikke venninnen din. Jeg ville ikke tatt med meg en, og hadde nok blitt ganske skuffet om en jeg skulle møte, hadde med seg en kompis. Du sier ikke hvor gammel du er, men legg igjen venninnen din hjemme du og hopp i det! Kos deg!
Gjest GreenSky Skrevet 20. mars 2004 #4 Skrevet 20. mars 2004 Nei, ikke ta henne med. (Synes du det er veldig skummelt, kan du jo ev. "tilfeldigvis" møte henne på cafeen.)
Gjest lurven Skrevet 20. mars 2004 #5 Skrevet 20. mars 2004 nei ikke ta med vennine.. jeg hadde blitt sur hvis jeg inviterte en dame ut på cafe og hun tok med venninen sin
manji Skrevet 21. mars 2004 #6 Skrevet 21. mars 2004 Er veldig enig med de fire ovenfor. Ikke ta med ei venninne.
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2004 #7 Skrevet 21. mars 2004 For å svare på Tusenfryds spørsmål først, jeg blir 18 og han er 20. Jeg tok faktisk med meg ei venninne. Spurte ham på forhånd om det var ok, og dessuten så var henne jeg hadde med første gangen jeg traff ham også. Det gikk strålende! :-) (og neste helg, skal jeg møte ham alene.... )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå