Mobi123 Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Hei Fikk en kjole fra Nelly i posten, men den er dessverre alt for kort til å se classy ut - if you know what I mean! Den mangler kanskje 5cm, og jeg vil gjerne fikse kjolen slik at jeg kan bruke den. Noen som har noen gode idèer? Har jo kjoler i skapet jeg ikke bruker bla. svart silkekjole. Kan det være fint med en silke-del nederst? Tør ikke gjøre noe før jeg får litt tips, vil jo ikke ødelegge den heller Det er en svart paljettkjole med sølvpaljett-mønster. Finner ikke noe bilde av den, men om det skulle være til stor hjelp kan jeg jo ta et
Vulpes Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 Hvis kjolen har stropper som er sydd sammen på toppen går det an å sprette dem fra hverandre og sy inn litt ekstra stoff. På den måten blir hele kjolen senket.
Mobi123 Skrevet 14. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2013 Her er bilde Det er dessverre lite som er mulig å gjøre på den øverste delen, så ser for meg at jeg må forlenge den om noe skal bli gjort. Kan man kjøpe svarte ferdigsydde paljetter på hobby/sybutikker?
Kjempeliten Skrevet 14. februar 2013 #4 Skrevet 14. februar 2013 ja du får kjøpt paljettstoff her og der kan jeg tru. Men jeg tviler på at det hadde blitt noe særlig pent om du sydde det på. Uansett hvor du syr så vil du jo få en ekstra søm (eller to) som synes. Hvis det ikke gjør noe for deg så er det da bare å sprette opp nederst og sy rette mot rette... husk å mål riktig.. Men jeg tror jeg hadde prøvd kjolen med et litt lengre, tettsittende svart skjørt under og se hvordan det blir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå