Gjest MariMora74 Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Jeg trenger noen tilbakemeldinger her... Jeg skal prøve å gjøre en relativt lang sak så kort som mulig. Blir glad for alle tilbakemeldinger jeg får. Jeg er 38 år, gift, 1 barn på 13. Har vært sammen med mannen min i 23 år. Problemet er at jeg nesten hele samlivet har vært svak for komplimenter og oppmerksomhet fra andre menn..Og jeg har mange ganger blitt betatt og trodd at jeg var forelsket. Men jeg elsker mannen min. Nå skal det sies at mannen min har aldri vært flink til oppmerksomhet og kompliment. Og jeg har utallige ganger prøvd å snakke med han om det... at det mangler og at jeg trenger det... Jeg er flink å gi han både kompliment og oppmerksomhet.. Men han mener at det materielle han gir og gjør er hans måte å vise meg at han elsker meg... Men d er ikke d jeg vil ha.. Jeg har også flere ganger sagt at hvis jeg "får" d jeg trenger hjemme så behøver jeg ikke å "søke ut" etter oppmerksomhet. Nå er det slik at jeg for ca 1 år siden ble kjent med en kjekk mann... Det har aldri vært noe fysisk, annet enn en klem når jeg har møtt han. De siste månedene har det økt med telefonkontakt og sms. Fortsatt ikke noe alvorlig, men ordlyden i meldingene og samtalene har vært på kanten. D er bare for moro skyld. Min mann har oppdaget dette, jeg har prøvde utallige ganger å si at jeg ikke har et forhold til han. Men han tror ikke på meg. Jeg har vært så dum å sletta alle sms´er og telefonloggen. For det kan lett misforståes. Nå vil han at jeg skal kjøpe en device som gjør at jeg kan hente frem sletta sms. Da jeg nektet å bruke flere 1000 kroner på dette, mente han at jeg hadde tatt et valg og tok av seg gifteringen. Og sier nå at han ikke vet om han vil fortsette ekteskapet før jeg beviser at jeg ikke har hatt et forhold. D er heller ikke sikkert at den devicen kan hente frem for det overskrives jo hele tiden.. Sitter her nå å er fortvilet, å prøver å skrive et langt brev til han. Får jeg vil ikke miste han egentlig. Uff.... Hva er det har gjort??!! Og hva gjør jeg nå??!!!
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 Hva du gjør... betaler prisen for å ikke ha respekt for din mann.. Hva ville DU tenkt om du var i hans sko? Og at det var så uskyldig tror jeg ikke på, selv om du ikke har hatt fysisk sex så har du sviktet tilliten hans og vært følelsesmessig utro. Det finnes ikke noen elektronisk dings som kan gi ham de svarene han vil ha... Særlig ikke hvis han har bestemt seg. Slettede sms er det bare politiet som kan fiske frem. Og uansett vil det vel heller bekrefte det han har bestemt seg for å tro. Du får legge deg flat.. spørre sms elskeren (!) om han kunne tenke seg å snakke med din mann, be om unnskyldning eller noe.
Gjest Marimora74 Skrevet 14. februar 2013 #3 Skrevet 14. februar 2013 Hva du gjør... betaler prisen for å ikke ha respekt for din mann.. Hva ville DU tenkt om du var i hans sko? Og at det var så uskyldig tror jeg ikke på, selv om du ikke har hatt fysisk sex så har du sviktet tilliten hans og vært følelsesmessig utro. Det finnes ikke noen elektronisk dings som kan gi ham de svarene han vil ha... Særlig ikke hvis han har bestemt seg. Slettede sms er det bare politiet som kan fiske frem. Og uansett vil det vel heller bekrefte det han har bestemt seg for å tro. Du får legge deg flat.. spørre sms elskeren (!) om han kunne tenke seg å snakke med din mann, be om unnskyldning eller noe. Takk for tilbakemeldingen! Jeg har lagt meg helt flat... Har til og med gitt han tlfnummeret til "sms elskeren", og sagt at han kan ringe han. "sms elskeren" har sagt at han gjerne snakker med mannen min. Men det er vel som du sier at hvis han har først bestemt seg for at jeg har et forhold, så hjelper vel ingenting....
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #4 Skrevet 14. februar 2013 Selv om det ikke har vært noe fysisk kontakt mellom dere så har du vært i ett følelsesmessig forhold med en annen mann enn mannen din. Det må såre noe forjævlig! Jo før du innser det, jo enklere er det å rydde opp etter deg selv. Legg deg flat og da mener jeg FLAT, innrøm at det du har gjort er galt og at du er lei for at du såret han og hele regla...Vil du ha mannen din så kjøper du den dingsen, samme søren hvor mye den koster. Du har vært følelsesmessig utro (og for mange er det det værste) og nå må du igjennom akkurat det samme som andre utroe må for å få tilbake partneren sin ikludert banning, skjelling, mistenkeliggjøring og tårer. Antageligvis krever dette veldig hardt arbeid for deg å fikse (om det i det hele tatt går) så da må du se om du synes det er verdt det. Anonym poster: 7dd8457445a8e6d539d358dd03a84470 1
Steinar40 Skrevet 14. februar 2013 #5 Skrevet 14. februar 2013 Det første TS bør gjøre er å kutte all kontakt med denne andre fyren. Bør selvfølgelig gi han beskjed om det da men. Og så kutte all kontakt. En slik oppførsel på eget initiativ kan gjøre mannen vennligere innstilt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå