AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Når vi er på fest, flørter vi egentlig vilt. Jeg bestemte meg imidlertid for å slutte, i og med at han hadde kone og barn... Forige helg var det fest hjemme hos en av kompisene hans. Det endte ikke med noe - men denne gange la han seg virkelig etter MEG. Kjekk som han er, ble jeg revet med. Det var altså ingenting annet enn litt tafsing blant de andre. - Hva tenker han egentlig tror dere? Er han lei av kona? (Hun ser egentlig ganske bra ut, er 30 hun også) - Hva bør jeg gjøre hvis dette gjentar seg? Som nevnt har jeg egntlig ikke noe mot det - jeg liker han - MEN han har jo kone og barn. Vil ikke framstå som avvisende heller..... (Og ja, forventer refs nå, men hvem gjør egentlig den største feilen her?) Anonym poster: 2e657d74518ad50bb3c5ffc6a58b7df9
Gjest Herr Heftig Skrevet 14. februar 2013 #3 Skrevet 14. februar 2013 Hvorfor er han på fester med tenåringer?
Eudyptula Skrevet 14. februar 2013 #4 Skrevet 14. februar 2013 Hvorfor vil du ikke fremstå som avvisende når en gift mann prøver seg? Det spiller vel ingen rolle hvem som gjør den største feilen, så lenge begge gjør en feil? Hold deg unna. 27
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #5 Skrevet 14. februar 2013 For en barnslig mann, tenker jeg. Hva skal han på fest med ungdommer??? Voksne mannen. Hvis han faller for deg er det kun for et ligg, og ikke noe mer. Vil du såre kona hans og bidra til utroskap? Hva om du var gift, hadde barn og mannen din festet med jenter som var 11 år yngre enn deg og gjerne lå med de? Tenk deg om. Du blir 19 år, er du klar for stemor rolle, han har jo barn. Han dropper ikke ungene sine for deg, hvis du tror det. Jeg tror ingen på 19 år er klar for noe stemor rolle, for det er ikke bare bare med barn i hus. Finn deg typer på din egen alder!! Anonym poster: 067530438a677b51d899eefd7ed8af06 6
Gjest norah Skrevet 14. februar 2013 #6 Skrevet 14. februar 2013 (endret) Hehehe....han er nok ikke lei av kona nei, men liker å ligge rundt. Hadde det vært noe annet hadde han gått for ei annen. Selv om du nok er en flott person og oppegående for din alder, så er dere på så totalt forskjellige nivå(for begges del, ikke bare hans) at det er åpenbart hva som er agendaen hans her. Et enkelt knull. Om jeg var deg hadde jeg heller valgt et enkelt ligg med en person hvor jeg ikke står i risiko for å bidra til samlivsbrudd og barn som vokser opp uten begge foreldre. Han vil nok ligge rundt uansett med andre, men du trenger jo ikke være den ene av mange i rekken. Hvorfor du ikke vil være avvisende skjønner jeg ingenting av. Jeg hadde sannsynligvis bedt fyren dra til helvete, etter jeg hadde spurt om det var OK for han at jeg ba kona om lov. Rediger; om du nå skulle være så du at du likevel ligger med ham, får du sørge for å beskytte deg da du nok ikke er den første han er bortpå - og idioter har jo en tendens til å droppe slikt. Endret 14. februar 2013 av norah 7
Gjest Trina Skrevet 14. februar 2013 #7 Skrevet 14. februar 2013 Han vil bare ha bekreftelse på at han fortsatt har draget, få seg en ONS også dra tilbake til ungene og kona. Vær forsiktig, hvis hun finner ut av det så kan det fort hende hun skylder på deg. Oppsummert: Det er han som gjør feilen her, men det kan fort gå ut over deg. Ikke verdt det.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2013 #8 Skrevet 14. februar 2013 Du har ingen grunn til å føle deg smigret over oppmerksomheten. Fyren er en drittsekk. Tenk deg selv om noen år, du sitter hjemme med en baby og mannen flyr på fest og sjekker opp smårips. Synes du det høres ut som en bra mann og en god situasjon for mor og barn? Tenk deg litt bedre om neste gang han kommer og smigrer seg inn på deg. Vil du virkelig være en del av det opplegget?
krispa001 Skrevet 14. februar 2013 #9 Skrevet 14. februar 2013 Tenk deg at du er kona hans. Eller en annen vri; at du har en mann, og han driver og fester og flørter vilt med en annen yngre kvinne. Hadde du ikke blitt skikkelig såra og lei deg? Prøv å sett deg inn i konas situasjon hvis hun visste hva som hender på festene. Mitt tips; ikke la deg rive med. Da er du den personen som kan ødelegge forholdet hans med henne. Det er så leit... Hvis de har problemer i forholdet sitt, kan de ordne opp i det selv uten alt annet rot som følger med utroskap. 2
Gjest LadySizz Skrevet 14. februar 2013 #10 Skrevet 14. februar 2013 Merker jo på innlegget ditt at du kommer til å havne i seng med han,så da er du like dum som han. Lykke til! 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #11 Skrevet 14. februar 2013 Kjør på med han om du vil TS. Det er jenter på din alder som er de peneste. Han vil vel ha noe ungt, men tror ikke det blir noe mer enn sex mellom dere. Så om du er komfortabel med det , go for it. Det er fult ut hans ansvar og valg om han er utro , ikke ditt. Anonym poster: 7f3bc51f3890b01fac50a1179c73f5b7
Suss81 Skrevet 14. februar 2013 #12 Skrevet 14. februar 2013 For ikke å glemme TS at hvis du blir utpekt som "synderen" til at ekteskapet ryker av kona hans, så har de barn som kommer til å klandre deg hele livet for at du ødela barndommen deres og antageligvis mislike deg veldig intens. Tenk selv hvordan du ville ha følt for jenta som ødela forholdet mellom foreldrene dine når du var barn....Jenta som fikk far til å flytte og mor til å gråte og gråte og gråte..... Jeg fatter helt seriøst ikke hvordan noen har samvittighet til å gjøre noe sånt jeg.....litt kontroll på underlivet må da mennesker ha. 3
Cristella Skrevet 14. februar 2013 #13 Skrevet 14. februar 2013 Ligg unna! Er dette et rykte du vil ha på deg? Did not think so! 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #14 Skrevet 14. februar 2013 Snart er du Lille Sexdukken. En å leke litt med når det er for slitsomt hjemme. "Konen forstår han naturligvis ikke, og de er praktisk talt skilt, hadde det ikke vært for barna". Anonym poster: 1e0e1ad20723d68add6cbe3f7ec91088 6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #15 Skrevet 14. februar 2013 Hvorfor er han på fester med tenåringer? Hva er problemet med det? Er eldre damer bedre, mener du? Anonym poster: 5215d8e70409e4efad57f34e45f295ac
Meridian Skrevet 14. februar 2013 #16 Skrevet 14. februar 2013 Han er en idiot/drittsekk/amøbe, og DU fortjener bedre! Ikke la deg forføre. Om det er noen som gjør noe galt her er det HAN! Du er helt uskyldig! Dessverre er det mange drittkjerringer der ute som ikke ønsker at det skal være den utro mannen sin skyld, men den foføreriske og horeriske kvinnen ... forstå det den som kan ... Alle intelligente vesener forstår jo at mannen må klare å tenke selv. "Øh .. skal jeg være utro eller ikke ... øh ..." Mens kvinnen liker jo oppmerksomheten, og tenker "Han er en voksen mann som må kunne ta ansvar for sine egne handlinger." Gud, så drittlei jeg er av kvinner som går til angrep på andre kvinner, når det er mannen sin egen feil? Det var da ingen som tvang han til å være utro? Og om mannen er utro, er det fordi han ikke liker kona si lenger, eller fordi han ikke er intelligent nok. 1
Meridian Skrevet 14. februar 2013 #18 Skrevet 14. februar 2013 Ligg unna! Er dette et rykte du vil ha på deg? Did not think so! Det er vel heller HAN som skal ligge unna? Er det ikke denen 19-åringes ansvar? Han er en voksen mann på 30 år som burde være et forbilde. Han burde også klare å ta ansvar for egne handlinger ...
Meridian Skrevet 14. februar 2013 #19 Skrevet 14. februar 2013 For ikke å glemme TS at hvis du blir utpekt som "synderen" til at ekteskapet ryker av kona hans, så har de barn som kommer til å klandre deg hele livet for at du ødela barndommen deres og antageligvis mislike deg veldig intens. Tenk selv hvordan du ville ha følt for jenta som ødela forholdet mellom foreldrene dine når du var barn....Jenta som fikk far til å flytte og mor til å gråte og gråte og gråte..... Jeg fatter helt seriøst ikke hvordan noen har samvittighet til å gjøre noe sånt jeg.....litt kontroll på underlivet må da mennesker ha. Hva tenker de om faren, da? Er han heeelt uskyldig, han da? *dakar, han tenkte med feil hodet, dakar*
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2013 #20 Skrevet 14. februar 2013 Når vi er på fest, flørter vi egentlig vilt. Jeg bestemte meg imidlertid for å slutte, i og med at han hadde kone og barn... Forige helg var det fest hjemme hos en av kompisene hans. Det endte ikke med noe - men denne gange la han seg virkelig etter MEG. Kjekk som han er, ble jeg revet med. Det var altså ingenting annet enn litt tafsing blant de andre. - Hva tenker han egentlig tror dere? Er han lei av kona? (Hun ser egentlig ganske bra ut, er 30 hun også) - Hva bør jeg gjøre hvis dette gjentar seg? Som nevnt har jeg egntlig ikke noe mot det - jeg liker han - MEN han har jo kone og barn. Vil ikke framstå som avvisende heller..... (Og ja, forventer refs nå, men hvem gjør egentlig den største feilen her?) Anonym poster: 2e657d74518ad50bb3c5ffc6a58b7df9 Niks, du er bare ei ung villig skreffa som kompisene hans ser liker ham og det gir ham litt status blant dem, han er ikke interessert i fast og varig og tro meg, det er ikke du heller. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå