Kaisamaia Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Synes det er noen fine, artige, søte og veldig klisje-statuser på FB på en slik dag, men i år er tydeligvis min venneliste kjedelige på dette punktet! Del, del! Make my day!
Gjest Bud Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 (endret) Det er valentines og det er en status. Syns denne er mer interessant enn det andre klisset... "Ironisk. On a side note, sakset fra artikkelen: Den største burgeren de har på menyen kalles 3-pound Qaudruple Bypass Burger. Den veier 1360 gram og har solide 9982 kalorier.. Jeg tar 2 sånne, jeg er litt sulten. Og 2 milkshakes av h-melk. " Endret 14. februar 2013 av Bud
Gjest Ratata Skrevet 14. februar 2013 #4 Skrevet 14. februar 2013 Unnskyld for at det ikke var så veldig love-aktig men synes denne var det beste på fb idag. 2
Kaisamaia Skrevet 14. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2013 Ok, artig da... Takk Men looove
Kaisamaia Skrevet 14. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2013 A la "Beste kjæresten min..kyss..." osv..
Gjest Tekola Skrevet 14. februar 2013 #11 Skrevet 14. februar 2013 happy unimaginative, consumerist-oriented and entirely arbitrary, manipulative and shallow interpretation of romance-day! Denne var faktisk litt klissesøt, da. Gir kjæresten den beste Valentins-gaven; drar bort på overnatting og lar ham få være i fred med Nintendoen. Så slipper han å høre gneldringa mi om hvor irriterende det er å hele tiden høre Mikke Mus dø. Håper du har reddet hele verden (eller hva enn målet er) til jeg kommer hjem i morgen tidlig, kjære!
Minya Skrevet 14. februar 2013 #13 Skrevet 14. februar 2013 Roses are red, violets are blue. Poems are hard. I love bacon.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. februar 2013 #14 Skrevet 15. februar 2013 I have a date with 1 kg porkchops and 4 beers tonight. And I also suspect my valentine, miss right, is planning a special surprise for me in the late hours, I really hope for a fishnet lingerie glove or something! Sexy! Hell, she might even surprise me with a threesome with miss lefty
Gjest NozMonster Skrevet 15. februar 2013 #15 Skrevet 15. februar 2013 Jeg liker de statusene som er noe sånn som at "jeg fikk meg ingen vallentines idag, men jeg fikk heller ikke AIDS på ADIS-dagen heller" 1
Gjest Silvermist Skrevet 15. februar 2013 #16 Skrevet 15. februar 2013 Jeg liker de statusene som er noe sånn som at "jeg fikk meg ingen vallentines idag, men jeg fikk heller ikke AIDS på ADIS-dagen heller" Denne! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå