Gå til innhold

Del de beste valentines-statusene fra FB i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er noen fine, artige, søte og veldig klisje-statuser på FB på en slik dag, men i år er tydeligvis min venneliste kjedelige på dette punktet!

Del, del! Make my day!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er valentines og det er en status.

Syns denne er mer interessant enn det andre klisset...

"Ironisk. On a side note, sakset fra artikkelen: Den største burgeren de har på menyen kalles 3-pound Qaudruple Bypass Burger. Den veier 1360 gram og har solide 9982 kalorier..

Jeg tar 2 sånne, jeg er litt sulten. Og 2 milkshakes av h-melk.

heart-attack-grill-j-134.jpg "

Endret av Bud
Skrevet

Haha, men gi meg loooove

Skrevet

11520130558180.jpg

Unnskyld for at det ikke var så veldig love-aktig men synes denne var det beste på fb idag.

• Liker 2
Skrevet

Ok, artig da...;) Takk

Men looove

Skrevet

A la "Beste kjæresten min..kyss..." osv..

Skrevet

521737_4954824786724_593869564_n.jpg

Denne liker jeg :D
Skrevet

happy unimaginative, consumerist-oriented and entirely arbitrary, manipulative and shallow interpretation of romance-day!

:fnise:

Denne var faktisk litt klissesøt, da.

Gir kjæresten den beste Valentins-gaven; drar bort på overnatting og lar ham få være i fred med Nintendoen. Så slipper han å høre gneldringa mi om hvor irriterende det er å hele tiden høre Mikke Mus dø. Håper du har reddet hele verden (eller hva enn målet er) til jeg kommer hjem i morgen tidlig, kjære!

35452_550426951644987_2073349019_n.jpg

Skrevet

Roses are red,

violets are blue.

Poems are hard.

I love bacon.

Skrevet

I have a date with 1 kg porkchops and 4 beers tonight. And I also suspect my valentine, miss right, is planning a special surprise for me in the late hours, I really hope for a fishnet lingerie glove or something! Sexy!

Hell, she might even surprise me with a threesome with miss lefty

:skratte:

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg liker de statusene som er noe sånn som at "jeg fikk meg ingen vallentines idag, men jeg fikk heller ikke AIDS på ADIS-dagen heller"

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg liker de statusene som er noe sånn som at "jeg fikk meg ingen vallentines idag, men jeg fikk heller ikke AIDS på ADIS-dagen heller"

Denne!

231011_10151483630181257_1458534252_n.jpg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...