AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Dere med to eller flere barn, hvordan i all verden gjør dere det? For eksempel når dere skal legge ungene. Da tenker jeg spesielt når man har et bar på 2-4 år og en baby, som da deler rom. Her ble førstemann lagt i sekstiden hver kveld fra han var to måneder, og fra han var fire måneder sov han på eget rom. Så lenge det lar seg gjøre ønsker vi jo å gjøre det med neste også, men er det dumt kanskje? Da vekker han kanskje eldste på natten, i tillegg ser jeg for meg en kaotisk leggesituasjon. Hvordan gjorde dere det? Er en treåring så "flink" at han bare legger seg ned og skjønner at mamma må legge lillesøskenet før det blir helt stilt? Anonym poster: 40901e64e3be38930ab3fdcde48acd8e
carino Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Vi har to barn, en på 20mnd og en på 10 uker. Han eldste sover på eget rom, legges kl.19.00. vi sier god natt og går ut derfra. han sovner etter 30sek... Minsten sover i seng på vårt rom, vi tar ham med dit når vi legger oss. Nå er vi heldige med minsten, han sover hele natten uten mat. :-) På sikt skal de dele rom hadde jeg tenkt, da tar vi det derfra.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #3 Skrevet 17. februar 2013 Vi har alltid hatt barna lengst mulig inne hos oss om natten, siden det er anbefalt i forhold til krybbedød. Anonym poster: 97650d9764dff1e0761f065bcc2a7eb9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå