AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Jeg har bestilt en jakke fra Asos, og betalte toll og gebyr til psoten. Nå viser det seg at de tikke var riktig størrelse, så jeg må sende den til retur og bestille en nye en. Hvordan gjør jeg for ikke å bestille toll og gebyr på nytt? Jeg forstår ikke engang prosessen for å bestille på nytt... Kan noen hjelpe meg? Takk Anonym poster: a5dd5d386ba8546b40508e6715bc0497
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 ingen? Anonym poster: a5dd5d386ba8546b40508e6715bc0497
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #3 Skrevet 14. februar 2013 http://www.toll.no/templates_TAD/Topic.aspx?id=244985&epslanguage=no Anonym poster: 398e43aa7c95a5e56aca5d25a8130d15
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #4 Skrevet 14. februar 2013 Tusen takk Gikk til posten forleden for å få opplysninger om dette, damen i posten sa at jeg ikke kunne få penger tilbake fra posten, at jeg måtte ringe kundesenter. Jeg ba henne om å ringe for meg nå at vi var sammen, men nei, det kunne hun ikke gjøre. Og sa at uansett, varen var kommet inn i landet, så jeg kunne hverken få toll eller avgifter tilbake. Jeg visste det var noe galt fordi det ikke hørtes logisk ut, og hun viste motvilje. Godt å ha KG Anonym poster: a5dd5d386ba8546b40508e6715bc0497
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå