Petra75 Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 ...og singel er man. EGENTLIG har jeg aldri vært veldig opptatt av denne dagen. Men i dag er det i alle kanaler, aviser, radioen, og sikkert på tv'n til kvelds også. Det er jo nyttesløst å ikke bli påvirka. Jeg kjenner at jeg sitter og håper på en liten rose på døra fra en ukjent beundrer, en "jeg liker deg"-sms eller noe sånt. Men jeg vet jo at det ikke vil skje, men...ah...bare tenk om. Jeg trenger litt romantikk!! Hva sitter du og fantaserer om i smug? Happy valentines, alle single! 4
Noht Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 Drømmer om at min kosevenn på et eller annet vis innser at det er meg han vil ha og at han bestemmer seg for at i dag er dagen for å fortelle meg det .. sukk.. 2
AloeVera Skrevet 14. februar 2013 #3 Skrevet 14. februar 2013 What is the difference between a calendar and you? A calendar has a date on Valentine's day. 5
Gjest Bud Skrevet 14. februar 2013 #4 Skrevet 14. februar 2013 Les alle trådene som kommer til å dukke opp i løpet av dagen om uromantiske menn som har kjøpt støvsugerposer i valentines-gave eller i beste fall aldri har hørt om dagen. Da mister du fort lysten på en mann
Petra75 Skrevet 14. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2013 Hehe, det er nå så. Sånn sett er det bare å tenke tilbake på eksen. Men jeg tenkte mer at det hadde vært gøy om livet akkurat i dag hadde vært en romantisk komedie 1
Sulosi Skrevet 14. februar 2013 #6 Skrevet 14. februar 2013 Jeg fikk blomster på døren på valentines i fjor, ingen avsender. Jeg fant aldri ut hvem som hadde sendt blomsten men det var ikke mine barn eller foreldre. Blomster på døra høres så romantisk ut men for meg ble det bare en klein opplevelse.
Petra75 Skrevet 14. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2013 Hvorfor ble det kleint? Er det ikke hyggelig å vite at noen tenker på deg?
Sulosi Skrevet 14. februar 2013 #8 Skrevet 14. februar 2013 Der er jo kleint å få blomster av noen man ikke liker på den måten i det hele tatt. Siden jeg ikke hadde noen jeg likte og heller ikke var på utkikk så visste jeg jo at denne typen, hvem han nå er, ikke kunne få en positiv tilbakemelding dersom han en gang skulle finne på å røpe seg.
Petra75 Skrevet 14. februar 2013 Forfatter #9 Skrevet 14. februar 2013 Jeg tror jeg hadde fått en solid selvtillitsboost.
Nettinettet Skrevet 14. februar 2013 #10 Skrevet 14. februar 2013 Her er mine tanker om Valentines: Å nei, ikke DEN dagen igjen!!
twang Skrevet 14. februar 2013 #11 Skrevet 14. februar 2013 nettinettet, msg meg mobilnr ditt, så skal jeg sende deg en valentines melding :D
momo Skrevet 14. februar 2013 #12 Skrevet 14. februar 2013 Jeg bryr meg virkelig ikke. Og synes det faktisk er deilig å være singel denne dagen. For da slipper jeg og forvente noe, og muligens bli skuffet.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #13 Skrevet 14. februar 2013 Fuck valentines Anonym poster: 73a3947b000507ccffa45dcba922da2a 1
Nettinettet Skrevet 14. februar 2013 #14 Skrevet 14. februar 2013 nettinettet, msg meg mobilnr ditt, så skal jeg sende deg en valentines melding :D Naw så søt du er, men jeg har fått masse søte sms fra gode veninner og det holder i massevis for meg Har en som lader batteriene mine når de er tomme og som ser meg når jeg trenger å bli sett, og det betyr mer for meg enn at vi skal tilbringe denne dagen sammen.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #15 Skrevet 14. februar 2013 Jeg har gitt meg selv en Valentines - uke, og har hatt sex med tre ulike menn siden fredag. Og så har jeg hatt en date uten sex, og i morgen har jeg arranget ett siste sex treff med han som vil bli min siste Valentine gave til meg selv. På mandag er jeg tilbake til mitt vanlige selv, og skal sitte og bitche over hvilke drittsekker menn er og hvor godt jeg har det som singel Happy Valentines day Anonym poster: f83a7ef362a723fd1e7cb24623b8fcfd 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #16 Skrevet 14. februar 2013 Valentine's gjør meg absolutt ingenting Skal på kino med noen venner og se Die Hard i kveld, så Bruce Willis blir min date! Har et guttefritt år i år, i fjor ble det litt mye oppmerksomhet (flyttet til en helt ny by og begynte på et studium med 90% mannfolk). Føler ikke mye på det her, men sikkert vært kjipere i Uniten Blæs Anonym poster: 913c1f8b5cdacf17c3d2f45133ce5f3c
Gjest Mandalas Skrevet 14. februar 2013 #17 Skrevet 14. februar 2013 Jeg har aldri brydd meg om Valentinesday da jeg var i forhold, men idag merker jeg at jeg veldig gjerne skulle fått noen blomster på døra Jeg har derimot kjøpt meg en Ben&Jerrys og skal kose meg med den og noen serier ikveld.
Cordelia Skrevet 14. februar 2013 #18 Skrevet 14. februar 2013 Valentines er rett og slett en av de tingene jeg blir litt fandesivolsk av. Dårlige vitsetegninger etc. Jeg mener hvis det skal være høytid, så får en gjøre det til en høytid da, ved å sette seg godt med sofaen med cola og sjokolade. Nærmer det seg ikke St. Patricks snart og?
Gjest winston Skrevet 14. februar 2013 #19 Skrevet 14. februar 2013 Valentines er rett og slett en av de tingene jeg blir litt fandesivolsk av. Dårlige vitsetegninger etc. Jeg mener hvis det skal være høytid, så får en gjøre det til en høytid da, ved å sette seg godt med sofaen med cola og sjokolade. Nærmer det seg ikke St. Patricks snart og? Var vel nettopp kinesisk nyttår også. Hva nøyaktig gjør man på St. Patricks day?
Cordelia Skrevet 14. februar 2013 #20 Skrevet 14. februar 2013 Var vel nettopp kinesisk nyttår også. Hva nøyaktig gjør man på St. Patricks day? Tja. litt usikker, men har et inntrykk at det innbærer en del drikking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå