Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Det har seg sånn at jeg har møtt en fyr. Han er bestekameraten til en fyr bestevenninna mi holder på med. Vi har møttes sammen alle fire 3 ganger, og jeg har vært alene med han fyren 1 gang. Han har snakka til meg hver dag på facebook. Vi snakka ikke så mye siste gangen jeg var der, og kvelden etter (han som tok kontakt og har tatt kontakt alle gangene utenom 1 gang) snakket vi heller ikke så mye. Så sendte jeg han en meld dagen etterpå å ønsket han en fin dag på jobb. Han kom ikke på face senere, heller ikke i går. Jeg fikk heller aldri svar på meldingen. Så sendte jeg han en meld ganske sent i går og spurte hvordan det gikk, null svar. Så, jeg skjønner ikke hvorfor han plutselig er uinteressert, men tar hinta! Men, det har seg sånn at jeg har akkurat kjøpt en ny bukse som jeg er ganske sikker på at ligger hos han. Jeg vil egentlig ikke kontakte han mer, siden det er ganske flaut nå når han tydeligvis ikke gidder å svare meg, men jeg vil jo ha igjen buksa mi. Er det teit å ringe han etter han er ferdig på jobb i dag å få buksa mi igjen?
Sophie-Ann Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 Jeg hadde fått bestevenninnen min til å hente den, rett og slett. Så slapp jeg å ha noe med fyren å gjøre... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå