Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei :)

Jeg har over en 1,5-årsperiode gradvis blitt lysere i håret ved å avfarge og stripe det hos frisør. I desember i fjor gikk jeg tilbake til min mørke hårfarge. Jeg farget det da hos frisør som forpigmenterte håret før hun la i farge. Nå har fargen bleknet ganske mye (som forventet), men dessverre har jeg ikke råd til å gå til frisør akkurat nå.

Jeg skal på et arrangement til uke, og skulle gjerne frisket opp hårfargen litt. Er det noen som kan anbefale/fraråde at jeg tar en glansvask for å få tilbake brunfargen frem til jeg kommer meg i frisørstolen igjen? Håret er i ganske bra stand.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan trygt ta en glansvask for å friske opp fargen, skjønner ikke at folk er så redd for å farge håret selv..? Så lenge du ikke skal gå drastisk til verks (fra mørkt til lyst, lyst til mørkt eller andre ekstremprosjekter), så går det helt fint :) Det eneste du skal være obs på er at mange glansvasker blir mørkere enn forventet, så finn en farge du liker og gå så ett hakk lysere. Dvs at om du liker lys brun (500 i casting for å bruke den som eksempel), så går du for den som heter mørk blond (600 i casting).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...