Gå til innhold

Felles badstu

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er vel heller du som har et kjedelig (sex)liv TS, som er avhengig av å sprute sekreter overalt og med tilskuere for å oppleve spenning.

Anonym poster: 09699c016be325bdd6e1d494bade964b

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel heller du som har et kjedelig (sex)liv TS, som er avhengig av å sprute sekreter overalt og med tilskuere for å oppleve spenning.

Ha ha

Skrevet

Hm. Er litt nysgjerrig på om noen kan svare TS her. Man trenger jo ikke gjøre noe galt for å synes noe er spennende.

• Liker 3
Skrevet

Avhengig av det? Er det bare hjernedøde troll her inne? Og kan ingen lese?

Vi har ikke sex, vi har ikke tilskuere når det evt skulle gå så langt at det blir fysisk. Men ikke så lett å forklare en som ikke kan leses :(

Er kun ute etter litt ekstra spenning med mannen. Men med alle feministene og nonnene her inne var det kanskje litt dumt forum å spørre på.

Anonym poster: 44a05b53cc528a2bde51defe1fbd849b

• Liker 1
Skrevet

Milde Jesus for en vanvittig samling med tulleinnlegg!

Får gi deg et seriøst svar jeg da. Oslo kjenner jeg ikke til, men Farris Bad i Larvik har en veldig fin spa-avdeling med flere forskjellige typer felles-badstuer, badekulper etc. Men de fleste nyere spa-hoteller idag har vel felles badstu...? Jeg ville søkt etter spa-hoteller og kikket litt rundt på nettsidene deres.

Anonym poster: b81ad38c4008332bed6d8a7e0803e4c8

Gjest nobilian
Skrevet

La meg korrigere deg litt - du sa sjelden fysisk sex. Altså forekommer det.

Flørt alt du vil, men den fysiske sexen får du ta på rommet.

Det er ikke opp til deg å bestemme hva andre skal synes er ubehagelig.

Og det er ikke opp til enhver som finner noe ubehagelig å bestemme hva andre har lov til. Det har vi lovverk til, og så vidt jeg vet, er flørteparagrafen kun ute på høring.

• Liker 1
Skrevet

alvorlig talt da - om man har sex i en badstu på et hotell er risikoen for å bli ferska relativt stor, om man tisser i et hvilkensomhelst basseng er risikoen for å bli tatt nærmest null. Hva tror du skjer mest?

Anonym poster: b81ad38c4008332bed6d8a7e0803e4c8

• Liker 3
Skrevet

Jeg er helt i sjokk over at voksne mennesker kan være så barnslige og perverse... Svært få her inne som kan lese tydeligvis.

TS: jeg synes det høres kjempe gøy ut det dere gjør! Litt spenning og flørting er jo kjempe koselig. Det er alltid gøy med litt rollespill og late som om man ikke kjenner hverandre. Og jeg kan faktisk lese og skjønner at det ikke er snakk om sex. Men er visst noen her inne som tror at et forhold kun består av sex og ingen flørting.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er helt i sjokk over at voksne mennesker kan være så barnslige og perverse... Svært få her inne som kan lese tydeligvis.

TS: jeg synes det høres kjempe gøy ut det dere gjør! Litt spenning og flørting er jo kjempe koselig. Det er alltid gøy med litt rollespill og late som om man ikke kjenner hverandre. Og jeg kan faktisk lese og skjønner at det ikke er snakk om sex. Men er visst noen her inne som tror at et forhold kun består av sex og ingen flørting.

Takk! Godt å se at ikke alle er på nivået til de første her :)

Anonym poster: 44a05b53cc528a2bde51defe1fbd849b

Skrevet

Hotell i Oslo som jeg har bodd på, med felles badstu, er Thon Hotel Opera og Hotel Bristol.

Jeg har alltid vært alene i badstuen på disse hotellene, så det virker ikke som de er veldig mye brukt.

Om det hadde vært noen der som flørtet litt uskyldig med hverandre, ville jeg opplevd som bare hyggelig.

Anonym poster: df8f4176838cb987a6719eef02d7334e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...