Gjest Anonym Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Samboeren min har vert utro mot eksene sine i tidligere forhoød, noe han har fortslt selv.. Bør jeg tenke over at han kan gjøre det mot meg også? Føler forholdet vårt er ekstremt mye anderledes en hans tidligere forhold! Hvor han også har vert sammen med meg lengst.. Føler også at jeg traff han på et bra tidspunkt hvor han hadde "frest litt ifra seg" og virker som han vil slå seg til ro med meg! Han har aldri tillat noen av eksene og flytte inn med han, men med meg var det helt anderledes.. Vi har det veldig bra sammen. Men burde jeg hatt i bakhodet at han var en lite tillitsfull mann flr heg traff han? Eller kan han ha forandret seg?
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 Hva sier han selv om saken? Jeg hadde ikke trodd han. De forrige eksene følte det nok på samme måte som deg.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #3 Skrevet 14. februar 2013 Det sier alltid mer om kvinnen enn om mannen om han er utro mot henne. Tro meg. Så er du en perfekt kjæreste har du intet å frykte. Anonym poster: 19e519660d2766c4a556b97fbaafd068
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #4 Skrevet 14. februar 2013 Ha det i bakhodet ja. Anonym poster: f946df5ae75e4efa04a0070e91aa3d53
Gjest RockOn Skrevet 14. februar 2013 #5 Skrevet 14. februar 2013 Jeg synes det er så trist at hver jente som går inn i et forhold med en "bad guy" evt en utro drittsekk mener at de er annerledes enn alle andre, at de skal "forandre han". Fascinerende.. Men bortsett fra det så kommer det vel litt an på hvor mange han faktisk har vært utro mot, hvor seriøse forholdene var og hvor lenge det er siden, i hvertfall ville jeg ha hatt det i bakhodet og ville kanskje ikke blitt helt sjokkert hvis det samme skjedde meg.
Gjest Anonym Skrevet 14. februar 2013 #6 Skrevet 14. februar 2013 Hva sier han selv om saken? Jeg hadde ikke trodd han. De forrige eksene følte det nok på samme måte som deg. dette snakket vi om i begynelsen av forholdet, har nå vert sammen i 2 1/2 år! Men hvorfor skal jeg ikke kunne tro at jeg kan stole på han! Han har aldri gjort noe for at jeg skal være bekymret! Har også hørt av andre at han forandret seg veldig etter han ble sammen med meg,på en bra måte og han heller ikke har snakket om barn med noen fra tidligere forhold! Snakket også med dama til bestekompisen hvor hun sa at han alltid kom og klaget på dama.. Noe han aldri hadde gjort med meg.. Han involverer meg i familien noe han heller ikke gjor med eksene..
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #7 Skrevet 14. februar 2013 Det sier alltid mer om kvinnen enn om mannen om han er utro mot henne. Tro meg. Så er du en perfekt kjæreste har du intet å frykte. Anonym poster: 19e519660d2766c4a556b97fbaafd068 Nei, det gjør det overhodet ikke. Det sier noe om den utro og vedkommendes manglende moralske standarder. Hilsen mann. Anonym poster: dfdc422467a326c11ff5872d34d31def 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #8 Skrevet 14. februar 2013 Nei, det gjør det overhodet ikke. Det sier noe om den utro og vedkommendes manglende moralske standarder. Hilsen mann. Anonym poster: dfdc422467a326c11ff5872d34d31def Det sier vel heller noe om vedkommendesmanglende muligheter og egenskaper. Hilsen notorisk utro mann som nå er trofast mot hun som oppfører seg. Anonym poster: 19e519660d2766c4a556b97fbaafd068
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2013 #9 Skrevet 14. februar 2013 Det sier vel heller noe om vedkommendesmanglende muligheter og egenskaper. Hilsen notorisk utro mann som nå er trofast mot hun som oppfører seg. Anonym poster: 19e519660d2766c4a556b97fbaafd068 Så utroskapen din er en feig måte å si i fra om at du synes hun oppfører seg dårlig ? Voks opp ! La oss si at hun oppfører seg dårlig fordi du er en dust , da er du skyld i utroskapen selv .
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #10 Skrevet 14. februar 2013 Samboeren min har vert utro mot eksene sine i tidligere forhoød, noe han har fortslt selv.. Bør jeg tenke over at han kan gjøre det mot meg også? Føler forholdet vårt er ekstremt mye anderledes en hans tidligere forhold! Hvor han også har vert sammen med meg lengst.. Føler også at jeg traff han på et bra tidspunkt hvor han hadde "frest litt ifra seg" og virker som han vil slå seg til ro med meg! Han har aldri tillat noen av eksene og flytte inn med han, men med meg var det helt anderledes.. Vi har det veldig bra sammen. Men burde jeg hatt i bakhodet at han var en lite tillitsfull mann flr heg traff han? Eller kan han ha forandret seg? Er vel ikke dumt å "følge" med litt, men kan jo være du er rett for han, at han derfor ikke fortsetter å være utro. Anonym poster: f5ee7e2271b49ca0147dbdb621afd40b
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #11 Skrevet 14. februar 2013 Samboeren min har vert utro mot eksene sine i tidligere forhoød, noe han har fortslt selv.. Bør jeg tenke over at han kan gjøre det mot meg også? Føler forholdet vårt er ekstremt mye anderledes en hans tidligere forhold! Hvor han også har vert sammen med meg lengst.. Føler også at jeg traff han på et bra tidspunkt hvor han hadde "frest litt ifra seg" og virker som han vil slå seg til ro med meg! Han har aldri tillat noen av eksene og flytte inn med han, men med meg var det helt anderledes.. Vi har det veldig bra sammen. Men burde jeg hatt i bakhodet at han var en lite tillitsfull mann flr heg traff han? Eller kan han ha forandret seg? Vet du, jeg har en kompis som etter han ble skilt for 3-4 år siden har holdt på med både to og tre samtidig, så falt han for den ene og kutta all kontakt for de andre. Så er der følelser nok og ønske om å bygge et forhold, tror jeg det vil gå bra. Er kanskje naiv, men er forholdet godt og tilfredsstillende tror jeg ikke noen av partene vil være utro. Anonym poster: f5ee7e2271b49ca0147dbdb621afd40b
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #12 Skrevet 14. februar 2013 Jeg hadde tatt det som et tegn at etter 2.5 år så er du ikke trygg, men må lete etter bekreftelse her. Anonym poster: 952c09d898ffab0cffc93c907645593a
Gjest Anonym Skrevet 14. februar 2013 #13 Skrevet 14. februar 2013 Vet du, jeg har en kompis som etter han ble skilt for 3-4 år siden har holdt på med både to og tre samtidig, så falt han for den ene og kutta all kontakt for de andre. Så er der følelser nok og ønske om å bygge et forhold, tror jeg det vil gå bra. Er kanskje naiv, men er forholdet godt og tilfredsstillende tror jeg ikke noen av partene vil være utro. Anonym poster: f5ee7e2271b49ca0147dbdb621afd40b takk for svar! Føler heller ikke at jeg ikke kan stole på ann for det er ingen grunnlag på for det! Og jeg vil heller ikke dømme hab for det han har gjort i fortiden hvor jeg ikke var inn i bildet i det hele tatt! Tror jeg må bare gå på magefølelsen og tenke framover TS
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #14 Skrevet 14. februar 2013 Jeg var utro mot min samboer, to ganger, jeg var riktig nok veldig ung, men det er jo ingen unskyldning. Møtte min nåværende da, og kysset han mens jeg var i det forholdet.. Var redd jeg skulle være utro igjen, "en gang utro, alltid uto", sant? Men vi har vært sammen i snart 10 år nå. Jeg har aldri gjordt noe galt. Hatt muligheter, men kan ikke si jeg har vært fristet.. Dette forholdet er helt anderledes. Jeg elsker han virkelig av hele mitt hjerte (trodde jeg gjorde det med forrige, men hva vet man ikke alltid det når man er ung?), jeg vil ikke gjøre noe for å såre han, og andre menn frister ærlig talt ikke. De kan være fine og se på, og å bli flørtet med er jo bare artig, men det er bare HAN jeg vil være med. Kort fortalt.. Ting, folk kan forandre seg. Anonym poster: 9ffe7614a15b5f1059c318b5aa1879d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå