HellyBelly Skrevet 20. mars 2004 #1 Skrevet 20. mars 2004 Jeg er avhengig av denne sausen. Har noen prøvd å lage den fra bunnen av? Hvis ja, hva er ingrediensene?
Crispo Skrevet 20. mars 2004 #2 Skrevet 20. mars 2004 Den er bare NYDELIG..... kan desverre ikke å lage den fra bunnen av, men følger spent med på om noen andre kan det :-)
Gjest kari-k Skrevet 21. mars 2004 #3 Skrevet 21. mars 2004 åh ja! tenk om noen kunne lagt ut noen oppskrifter med denne sausen som ingrediens! Håper noen legger ut noe under her!
pusla Skrevet 21. mars 2004 #4 Skrevet 21. mars 2004 Jeg vet ikke hvordan jeg lager den fra bunnen av jeg heller, dessverre. Jeg pleier å lage en form med denne sausen som viktig ingrediens jeg. Jeg steker gjerne hvitløk, purre, sopp og kyllingfilet, har i formen med sausen over og litt ost og krydder på toppen. Inni ovnen - serveres med hvitløksbaguetter - namnam.
Gjest Myumi Skrevet 21. mars 2004 #5 Skrevet 21. mars 2004 Etter hva jeg kan se på pakken ser det ut til å være en slags bernaise/ lign. smørsaus med løk, hvitløk og paprika.
tigerpus Skrevet 21. mars 2004 #6 Skrevet 21. mars 2004 åh ja! tenk om noen kunne lagt ut noen oppskrifter med denne sausen som ingrediens! Håper noen legger ut noe under her! Jeg har sett en oppskrift, det var muligens her på Kvinneguiden? Ihvertfall falt den i smak hos familien: Lag saus av 1 pk kyllingsaus Grillpølser deles opp Makaroni (neste gang koker jeg dem først) Alt blandes sammen, gratiner i ovn med ost over. For egen regning la jeg til løk og paprika. det ble veldig godt og står nok på menyen igjen om ikke så altfor lenge. Tiger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå