Gå til innhold

Bretagne Kyllingsaus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er avhengig av denne sausen. Har noen prøvd å lage den fra bunnen av?

Hvis ja, hva er ingrediensene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er bare NYDELIG..... kan desverre ikke å lage den fra bunnen av, men følger spent med på om noen andre kan det :-)

Gjest kari-k
Skrevet

åh ja! tenk om noen kunne lagt ut noen oppskrifter med denne sausen som ingrediens! Håper noen legger ut noe under her! :)

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan jeg lager den fra bunnen av jeg heller, dessverre. Jeg pleier å lage en form med denne sausen som viktig ingrediens jeg. Jeg steker gjerne hvitløk, purre, sopp og kyllingfilet, har i formen med sausen over og litt ost og krydder på toppen. Inni ovnen - serveres med hvitløksbaguetter - namnam.

Gjest Myumi
Skrevet

Etter hva jeg kan se på pakken ser det ut til å være en slags bernaise/ lign. smørsaus med løk, hvitløk og paprika.

Skrevet
åh ja! tenk om noen kunne lagt ut noen oppskrifter med denne sausen som ingrediens! Håper noen legger ut noe under her! :)

Jeg har sett en oppskrift, det var muligens her på Kvinneguiden? Ihvertfall falt den i smak hos familien:

Lag saus av 1 pk kyllingsaus

Grillpølser deles opp

Makaroni (neste gang koker jeg dem først)

Alt blandes sammen, gratiner i ovn med ost over.

For egen regning la jeg til løk og paprika. det ble veldig godt og står nok på menyen igjen om ikke så altfor lenge. :)

Tiger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...