Helena83 Skrevet 13. februar 2013 #1 Skrevet 13. februar 2013 Hvilken eurovision låt er din favoritt?Jeg for min del elsker mpg og har mange favoritter og denne er en av de Synes den er skikkelig kul og hun dama er jo rålekker!
Wonders Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 (endret) Jeg er ihugga fan. Og tar dette høytidlig. Lager lister og sammenligner.. Takk for trå'n. Hvilken eurovision låt er din favoritt?Jeg for min del elsker mpg og har mange favoritter og denne er en av de :smoke:Synes den er skikkelig kul og hun dama er jo rålekker! Denne er kul, jeg liker den . Hun ligner på Shania Twain Her er min favoritt blandt en del ballader; Endret 14. februar 2013 av Wonders
Helena83 Skrevet 14. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2013 Det har du rett i,hun ligner på Shania Twain! Begge er iallefall veldig pene Så bra at det ikke bare er jeg som er lidenskapelig opptatt av mgp da! Her en annen favoritt,liker hverken sceneshowet eller klærne men sangen er rå!
Wonders Skrevet 15. februar 2013 #4 Skrevet 15. februar 2013 kul, husker den godt. Likte at helt i begynnelsen kommer han ut av en aids-sløyfe. Selv har jeg en forkljærlighet for rytmer,,, og denne med svensken Arash som seinere laget denne sommikke er en del av MGP, men like nydelig. Gråter litt etterpå jeg...
Helena83 Skrevet 16. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2013 Elsker rytmer jeg og,spesielt av den eksotiske sorten Synes ikke øst europeiske sanger er så ille heller(selv om 95% av norges befolkning er uenig med meg ) Denne liker jeg godt http://www.youtube.com/watch?v=mWH3YDqZw8Q Også synes jeg denne er kul og catchy Liker sånne "tullesanger" jeg(sjekk han kjekkasen som spiller trompet og jodler,synes han ligner så på Ken Duken ) Her en kjekkas til Hvilket år begynte du å like mgp?For meg begynte det i 2005 med Wig Wam!
Wonders Skrevet 23. februar 2013 #6 Skrevet 23. februar 2013 Elsker rytmer jeg og,spesielt av den eksotiske sorten Synes ikke øst europeiske sanger er så ille heller(selv om 95% av norges befolkning er uenig med meg ) Denne liker jeg godt http://www.youtube.com/watch?v=mWH3YDqZw8Q Også synes jeg denne er kul og catchy Liker sånne "tullesanger" jeg(sjekk han kjekkasen som spiller trompet og jodler,synes han ligner så på Ken Duken ) Her en kjekkas til Hvilket år begynte du å like mgp?For meg begynte det i 2005 med Wig Wam! Jeg har vært det siden barndomen på 80-tallet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå