Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i mange år, men det er en ting som virkelig plager meg. Når han blir sint/irritert så slår han i ting. Typ, senga, bordet, slamrer i døra. Han går inn i et annet rom, men jeg hører det jo... Dette plager meg virkelig, selv om han aldri på noen måte er truende mot meg. Vi har snakket om det, og han sier han skal slutte, men når han blir sint skjer det likevel. Føler ikke at det er grunn til å gjøre det slutt, men jeg orker ikke håndtere det heller. Vil jo ikke at han skal utagere på den måten! Selvom han ikke truer meg, eller gjør det med meg i samme rom, så er det jo ubehagelig...

Anonym poster: 8d33cb637b6997cdbfcd16d953eef26c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heller det enn at han slår deg? Synes du skaper problemer av en bagatell.

Anonym poster: 3c839d898faa89fd1ff2f8be0c4fb528

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør dette når jeg blir sint for å få ut all aggresjonen med en gang. Slår på døde ting, altså. Greit å bli ferdig med det, så kan jeg gå over i problemløsemodus med en gang etterpå i stedet for å irritere meg eller være sur lenge.

• Liker 1
Skrevet

dere får lære dere å telle til 10! anger management. greit nok at dere ikke slår andre folk, men ekke no gøy med slike som ødelegger ting fordi dere er forbanna. hadde en ex som drev med slikt.

Anonym poster: 2d17a56b9c1ac85d0add4778ce7e0b67

• Liker 4
Skrevet

Det er bedre at han slår i veggen enn at han kaster ting rundt seg.

• Liker 1
Skrevet

Skal bra gjøres å ødelegge et skrivebord med å slå i det. Hånda ryker før bordet...

Gjest Blomst83
Skrevet

dere får lære dere å telle til 10! anger management. greit nok at dere ikke slår andre folk, men ekke no gøy med slike som ødelegger ting fordi dere er forbanna. hadde en ex som drev med slikt.

Anonym poster: 2d17a56b9c1ac85d0add4778ce7e0b67

Har du seriøst aldri f.eks smelt igjen en dør i fult sinne? Jeg har gjort det opp til flere ganger,og jeg har sikkert slått i et par bordplater også. Enten så er det meg som er unormal som ikke ser det store problemet,eller så er det ikke så unormalt å få ut litt frustrasjon på døde ting.

Skrevet

Å la sinne komme ut på den måten anbefales av psykologer verden over.

At han gjør dette er absolutt ingen trussel mot deg.

• Liker 1
Gjest Blomst83
Skrevet

Å la sinne komme ut på den måten anbefales av psykologer verden over.

At han gjør dette er absolutt ingen trussel mot deg.

Nettopp!

Skrevet

Jeg liker ikke å ha folk tett innpå livet hvis de får så sterke sinneutbrudd ofte, men han går unna for å ikke skremme deg og da blir det noe annet. Har selv opplevd at noen menn bruker brøling og slag mot møbler så snart de taper en diskusjon eller blir irritert, og da blir det en skremselstaktiskk som ikke hører hjemme i mitt hjem i allefall.

Kjøp en sånn punching bag hvis du er redd for møbler/vegger (å slå hull i en vegg skal ikke alltid så mye til) eller hånda til typen. Når man blir ordentlig sint hjelper fysisk aktivitet på. Selv går jeg tur, så får jeg både trampet av meg aggresjonen, samt kommet meg unna kilden til min frustrasjon lenge nok til å få roet meg ned.

• Liker 4
Skrevet

jeg tolerer det ikke, har vært i et sånt forhold tidligere og der gikk det videre....

Anonym poster: 5f8fc89999730ba0388cfbd0ba72652e

• Liker 1
Skrevet

Vi gjør ikke det her hjemme. Han får heller ta seg en tur ut, det har jeg sagt til han. Si ifra til han, blir nok mye bedre da.

Skrevet

Si ifra til han, blir nok mye bedre da.

Du høres veldig ung og naiv ut.
Skrevet

Du høres veldig ung og naiv ut.

Jaja... Blir ihvertfall ikke noe bedre om man ikke tar opp ting. Hos oss har vi lært å snakke om det som plager oss. Sier man ikke blir det nok heller ikke bedre. Så kan du mene at ting blir bedre av at man ikke tar det opp. Alle hjem som mennesker er forskjellige ( heldigvis)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...