Gå til innhold

blir sjekket opp av en bifil dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg virkelig hjelp, har holdt dette inni meg i flere måneder. For lenge siden oppdaget jeg at en dame jeg treffer i forbindelse med jobben (vi jobber ikke sammen), ser veldig intenst på meg og når jeg smiler og ser bort, så fortsetter hun å se på meg allikevel. Jeg vet at hun er bifil, men både jeg og hun har menn og barn. Noen uker etter første gang jeg oppdaget at hun stirrer, begynte vi å småprate både på de møtene i forbindelse med jobben, og i chatten på facebook. Etterhvert ble det en del sms, mailer, og mer chat. Det er mye enklere å snakke med henne via mail og chat enn in real life, fordi det er alltid en slags for "trykk" når vi snakker sammen. Ingen av oss klarer å slappe av, eller hvis den ene klarer, den andre ikke gjør det. Jeg ser at hun har tydeligvis mye erfaring med damer, hun kan de "kodene" som jeg ikke kan. Jeg har aldri vært i et forhold med en jente før, men nå er jeg virkelig interessert. Noen dager sender vi mange mailer til hverandre, andre ganger kan det gå en hel uke før noen sier noe. Har lagt merke til at hun unngår å ta kontakt først, men hvis jeg er stille i mer enn 4-5 dager, sender hun melding eller spør meg på jobben hvorfor jeg er så stille.

I det siste har jeg begynt å føle meg fysisk dårlig og gruer meg til å se henne, fordi jeg føler at dette er bare en slags lek for henne, mens jeg begynner å få ekte følelser for henne, uten at jeg i det hele tatt er klar over hva slags følelser det er og hva jeg er.

Vi har nesten aldri vært alene sammen, det er alltid andre mennesker tilstede når vi møtes, men noen har begynt å legge merke til at vi bare har øyne for hverandre hver gang vi er sammen.

Måtte bare få dette ut, og blir veldig glad hvis noen har noe å si. Er veldig forvirret:(

Anonym poster: 38135e52e014abb4a5992a4a97a1b9e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vær en utro dritt.

Det er mitt råd.

Anonym poster: 80cae04c3d2b496dfea12632f3cc3074

• Liker 4
Skrevet

TS her. Jeg har vært gift med samme mann i over 10 år. Har aldri vært utro. Skjønner hva du mener. Jeg vil bare ha et normalt liv, sånt liv som jeg hadde før jeg så at hun stirrer på meg.

Gjest Katten.
Skrevet

TS her. Jeg har vært gift med samme mann i over 10 år. Har aldri vært utro. Skjønner hva du mener. Jeg vil bare ha et normalt liv, sånt liv som jeg hadde før jeg så at hun stirrer på meg.

Sååå kutt henne ut?

Skrevet

Da må jeg bytte jobb. Har prøvd hardt i flere uker, men hun lar meg ikke kutte henne ut...Hun gjør jo ingenting, bare "teaser". Vi rører ikke hverandre.

Skrevet

Sikker på det ikke bare er vennskap fra hennes side da? Siden hun har mann og barn mener jeg. Selv om hun er bifil så er det ikke sikkert hun liker deg på den måten.

Skrevet

TS her. Dette blir bare verre og verre. Er det virkelig ikke flere her som har noe som helst erfaring og kan gi råd? Ja, jeg har tenkt tanken at hun vil bare være vennen min, og det vil jeg gjerne. Men øynene hennes sier noe helt annet...og kropsspråket også. Men ingen av oss tør å si noe som helst. Blir snart gal av dette her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...