Gå til innhold

Noen som spiller maplestory ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei! jeg lurte på om noen her spilte/spiller maplestory? Selv begynner jeg egentlig å bli for gammel for det, men, det er jo så koselig å spille!

Anonym poster: 1db126c28e435a055f2352855820b12e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei

Jeg er en Maple-veteran, spilte MapleGlobal fra 2005-2010, så gikk jeg over til MapleEurope.

Fikk en Aran til level 174 på Demethos, men tror du ikke kontoen ble hacket (hadde godly items og 2,1 mrd meso) og som vanlig gjorde Nexons dritdårlige kundeservice ikke noe med problemet :P

Har også en Night Lord på lvl 143. Spilte Demethos siden helt i starten, men gadd ikke mer da alt jeg hadde jobbet for ble stjelt :(

Aner ikke hvor mange ganger jeg har slutta men begynt igjen senere, det er noe med dette spillet som alltid drar meg tilbake :P

Etter Big Bang-patch ble spillet også mye dårligere etter min mening. Før så var det skikkelig stas å bli level 70 og få 3rd job advancement. Nå kan man bli level 70 på noen timer. :/

Ahh, minnene strømmer tilbake...Ludi PQ med fullspekket entrance og AC...sweet memories <3

Endret av TMB
Skrevet

Hei

Jeg er en Maple-veteran, spilte MapleGlobal fra 2005-2010, så gikk jeg over til MapleEurope.

Fikk en Aran til level 174 på Demethos, men tror du ikke kontoen ble hacket (hadde godly items og 2,1 mrd meso) og som vanlig gjorde Nexons dritdårlige kundeservice ikke noe med problemet :P

Har også en Night Lord på lvl 143. Spilte Demethos siden helt i starten, men gadd ikke mer da alt jeg hadde jobbet for ble stjelt :(

Aner ikke hvor mange ganger jeg har slutta men begynt igjen senere, det er noe med dette spillet som alltid drar meg tilbake :P

Etter Big Bang-patch ble spillet også mye dårligere etter min mening. Før så var det skikkelig stas å bli level 70 og få 3rd job advancement. Nå kan man bli level 70 på noen timer. :/

Ahh, minnene strømmer tilbake...Ludi PQ med fullspekket entrance og AC...sweet memories <3

TS her: Haha, vet akkurat hva du snakker om. Etter big bang så ble alt så forenklet. Føler at de prøver å appellere til den yngre garde (snakker nå om aldersgruppen fra 12-14). Alle questene og pqene har blitt aaalt for enkle etter min mening.

Hvorfor spilte du kun på dementhos?

Jeg føler også at maplestory er noe man aldri klarer å slutte helt med, du aner ikke hvor mange ganger jeg har av installert det for så la det gå noen måneder før jeg laster det ned igjen!

Anonym poster: 1db126c28e435a055f2352855820b12e

Skrevet

Fordi da jeg flyttet over fra GMS til EMS så var Deme helt ny og da valgte jeg den, så fikk jeg så mange gode venner der og ble en av "de gamle gutta" så jeg gadd aldri dra over. Litt kjedelig med så få folk og tomt FM men alltid ledige maps gjorde opp for det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...