Gå til innhold

Føler at ballen alltid er hos han!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en mann nå i ca 2 måneder. For noen uker siden sa han at han ville avslutte. Jeg respekterte det, og holdt meg unna. Noen dager senere tok vi opp igjen kontakten (på hans initiativ), og har etter det møttes noen ganger igjen, og kommunisert nesten hver dag. Jeg aner virkelig ikke hvor jeg har han! Han sier han er forvirret selv, og det er jo lov, så jeg lar alt være opp til han.

Han er forsåvidt flink til å ta kontakt, men jeg føler bare at siden han allerede har avsluttet en gang, og fortsatt er usikker, så er det på en måte aldri "min tur" til å ta initiativ. Jeg har litt lyst til å sende noe siden jeg ikke har hørt noe fra ham i dag, men er litt usikker på om det blir feil at jeg "maser"?

Aner ikke hva jeg skal gjøre?

Anonym poster: 88ee206baf65cccce8c428ac40ca0939

Videoannonse
Annonse
Skrevet

problemet er at om han virkelig er forvirret, hjelper det ham ikke at du er tilgjengelig når han vil og føler for det.

Det kommer an på hvor lenge dere har hatt kontakt sist. Om det var i går og dere vanligvis har kontakt daglig, kan du godt vente til i kveld for eksempel.

Det blir også en bra måte å vite om han responderer. Hvis ikke, bør du kanskje gjøre det slutt umiddelbart. Noen personer har et kontroll-problem som gjør at de oppfører seg sånn som du beskrev, men i større grad...

Anonym poster: 95c45b1aa1f11491b1f9ebc668140bf0

Skrevet

problemet er at om han virkelig er forvirret, hjelper det ham ikke at du er tilgjengelig når han vil og føler for det.

Det kommer an på hvor lenge dere har hatt kontakt sist. Om det var i går og dere vanligvis har kontakt daglig, kan du godt vente til i kveld for eksempel.

Det blir også en bra måte å vite om han responderer. Hvis ikke, bør du kanskje gjøre det slutt umiddelbart. Noen personer har et kontroll-problem som gjør at de oppfører seg sånn som du beskrev, men i større grad...

Anonym poster: 95c45b1aa1f11491b1f9ebc668140bf0

Skriver under på det jeg uthevet. Jeg har nylig erfart at det ikke er lurt å være tilgjengelig når den andre personen ønsker det. Er han ikke interessert, så er han ikke interessert. Om han er med deg når han har tid, når det passer ham, når han har lyst... Da blir du bare brukt. Enten er han all in eller all out.

Håper det går bedre for deg enn det gjorde for meg. For jeg innså at han hadde meg som tidsfordriv. Sexobjekt. Det såret :(

Anonym poster: 8227d6a3b640805678f08669ef44e031

• Liker 3
Skrevet

Han ble vel bare kåt, tenker jeg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...