Gå til innhold

Legg ut bildet av dine bryllups-sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

som tittelen sier :)

Anonym poster: 07cd9182321453f9766ff734bd5958d2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har disse. Enkle, billige og med lav og praktisk hel (der ble jeg plutselig tjue år eldre på et blunk!).

Ganske imponerende at de eneste skoene jeg noensinne har kjøpt med fornuften og ikke med følelsene er brudeskoene mine. :ler:

Ble veldig positivt overrasket da jeg fikk dem, da. De er veldig pene på foten. :)

• Liker 6
Skrevet (endret)

Jeg har disse. Enkle, billige og med lav og praktisk hel (der ble jeg plutselig tjue år eldre på et blunk!).

Ganske imponerende at de eneste skoene jeg noensinne har kjøpt med fornuften og ikke med følelsene er brudeskoene mine. :ler:

Ble veldig positivt overrasket da jeg fikk dem, da. De er veldig pene på foten. :)

Synes du at 8,5 cm er lav hæl? Hjelpes, nå følte jeg meg gammel! :fnise: Min hæl er ikke mer enn 3 cm, DET kaller jeg lavt. Nydelige sko, da. Du er heldig som kan ha en god hæl på skoa, jeg får vondt av det. :vetikke:

Mine lave brudesko:

http://www.brandos.no/ivory/flavia-off-white/a11076

Endret av Skjønningen
  • Liker 1
Skrevet

Åh, de var fine! Fikk lyst til å kjøpe de selv. Typisk at minste størrelse var 38. :jolie:

De er ikke tilfeldigvis litt små i størrelsen..?

Skrevet

Synes du at 8,5 cm er lav hæl? Hjelpes, nå følte jeg meg gammel! :fnise: Min hæl er ikke mer enn 3 cm, DET kaller jeg lavt. Nydelige sko, da. Du er heldig som kan ha en god hæl på skoa, jeg får vondt av det. :vetikke:

Mine lave brudesko:

http://www.brandos.n...ff-white/a11076

:fnise:

Jeg pleier vanligvis å satse på minst 10-12 cm. på hælene, synes det gir meg penest ben og holdning. ;)

Men da bruker jeg dem gjerne bare en kveld, og siden jeg skal gå i disse skoene hele dagen kjører jeg det som i mine øyne er fornuftig.

Fine dine og! :)

Åh, de var fine! Fikk lyst til å kjøpe de selv. Typisk at minste størrelse var 38. :jolie:

De er ikke tilfeldigvis litt små i størrelsen..?

Neii, dessverre, tror de er ganske normale. Kaanskje en anelse små, men jeg ville ikke satset på det.

Bruker du 37? Kanskje du kan jukse til med såle og sånn innlegg i hælen (som jeg ikke husker hva heter i farta)?

Jeg bruker det på noen av mine sko som er for store, hater når skoene glipper i hælen.

Gjest roseduft
Skrevet

:fnise: 20 år eldre på ett blunk ja! Men må si meg enig i det som ble sagt her, nå føler JEG meg hvertfall gammel..som er 25år, og kjører en max hæl på 5-8cm,, Men så er jeg jo ganke høy fra før av, så en høyere hæl vil få meg til å se ut som en prostituert :ler:

NYDELIGE sko btw.. fikk lyst på dem selv ;)

Skrevet

Jeg har disse

http://www.brandos.no/perfect/mia-ivory/a32161

Angående størrelse, jeg måtte ha de en størrelse større enn hva jeg vanligvis bruker i høye hæler, skal bruke halvsåle fremme, da sitter de perfekt!

Anonym poster: 07d722986b0e1286c8b6a3d0681f9ec1

Skrevet

Jeg har gått til innkjøp av disse: http://www.bianco.com/en-NO/webshop/product/for-her/shoes/party/saima-pump/556131

men nå som jeg er blitt gravid så er de sikkert suuuuuper behagelige å gå i med en medium-stor mage! Heldigvis så begynner vielsen sent på dagen, så blir nok en del sitting i løpet av kvelden. Da kan jeg ta de av. og så evnt ha noen andre sko sånn i tilfelle...

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kjøpt disse og er så fornøyd! Gode å ha på, gleder meg til å bruke dem :)

kisskissbangbang: skoene du har kjøpt var jo bare nydelige! Fikk nesten litt lyst på dem selv :P

Skrevet

Jeg er hodestups forelsket i disse, men jeg kan ikke gå i høye heler for alt i verden :dry: Heldigvis har jeg en mann som er et par cm. lavere enn meg, så jeg bruker dét som unnskyldning i stedet for "jeg klarer ikke gå på dem" :plystre:

• Liker 1
Skrevet

Disse skal jeg ha :nigo:

Anonym poster: 21be60e8ad85b2d54909dac06e90e523

Skrevet

Disse skal jeg ha :nigo:

Veldig fine! :biggrin:

Skrevet

Noen her som har kjøt en type sko og så fått de farget akkurat slik du vil?

Skrevet

Noen her som har kjøt en type sko og så fått de farget akkurat slik du vil?

jeg har bestilt annen farge på disse men ikke fått dem enda. Finnes i x antall forskjellige farger

Skrevet

Disse skal jeg ha :rodmer: De første som heter Charlize (fikk ikke til å linke direkte til bildet).

Mulig jeg må ha med backupsko i tilfelle jeg ikke holder ut kvelden :fnise: men håper det går bra!

• Liker 2
Skrevet

Disse skal jeg ha :rodmer: De første som heter Charlize (fikk ikke til å linke direkte til bildet).

Mulig jeg må ha med backupsko i tilfelle jeg ikke holder ut kvelden :fnise: men håper det går bra!

ELSKET skoene dine.. Har du bestilt de på nett??

Gjest roseduft
Skrevet

Vil tipse om at det er 20% avslag på alle ordre fra brandos frem til søndag ;) dersom noen skal bestille brudesko eller andre sko :)

Skrevet

ELSKET skoene dine.. Har du bestilt de på nett??

Ja, bestilte via bestbridalprices.com :)

Skrevet

Ja, bestilte via bestbridalprices.com :)

Takk for svar:) Kan jeg spørre hva du betalte inkl "alt"? ser at de koster $400, men hva blir det totalt når moms og frakt er med? Vet du om de er gode på foten??

Disse skoene var helt perfekte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...