Gå til innhold

Kjæresten har kondomer gjemt hjemme..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant kondomer kjæresten har gjemt her hjemme

vi har ikke brukt dette på nærmere et år da jeg har vært gravid.

rimelig sikker på at disse er nye, merke er ikke å få tak i i norge men i landet han er fra.. han nekter selvfølgelig for utroskap men hvorfor har han disse da?? :( han ødelegger alt. :((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke?

Anonym poster: bc880526b2073bf428b4aa044add7278

• Liker 3
Skrevet

De kan ikke være gamle da?

Skrevet

kanskje for å sikre seg at du blir gravid igjen med det første? men spør han HVORFOR han har de, ikke spør om han er utro

Anonym poster: 3f2d1a544417462a8ed093c8ab9bc930

Skrevet

de ser helt nye ut.. han sier de ikke er hans men lå i bilen hans som han hadde lånt bort (?) viker phony for meg.. dette kommer litt på toppen av andre ting han har gjort. tørr ikke stole på han lengre.

Skrevet

Sjekk utløpsdatoen på kondomet, og finn ut hvor lang holdbarhetsdato de aktuelle kondomene pleier å ha når de er nye.

Anonym poster: e2ddbcb6a2c2cc8a86cde4c62dd9cf47

• Liker 1
Skrevet

de heter Unimil Lube+ med utgang 2015/06

Noen som har peiling?

Skrevet

Da er de kjøpt i juni 2012.

Anonym poster: e633f662507a48e50cfbff7a7967a74a

• Liker 3
Skrevet

de ser helt nye ut.. han sier de ikke er hans men lå i bilen hans som han hadde lånt bort (?) viker phony for meg.. dette kommer litt på toppen av andre ting han har gjort. tørr ikke stole på han lengre.

:riste: Syns det er litt rart..... Hadde stusset selv om jeg var deg. Hvem var det han hadde lånt bort bilen til da? Hadde undersøkt det litt nærmere..

Anonym poster: 2ef1a92ff438ed2ed93b2a4f018e0507

• Liker 1
Skrevet

Han tar sikkert vare på de for en kompis!

Skrevet

Han tar sikkert vare på de for en kompis!

Hvorfor?

Gjest Biola Etola
Skrevet

Er jo ikke heeelt uvanlig at menn vil ha sex med damer som ikke er gravide eller har småbarn. Det strider mot naturen å knulle på en som allerede er opptatt med småbarn, samme om det er ens eget avkom. Mannen ønsker ikke å redusere sitt spedbarns tilgjengelige ressurser ved å gjøre moren gravid igjen for fort. Det er mer naturlig å prøve å sette avkom på en annen kvinne i ventetiden. Og han vil gjerne at dere to samarbeider for å gi avkommene best mulig oppfostring, derav menns begeistring for bifile kvinner. Kvinner har derimot sjelden ønsker om å dele mannens ressurser med andre kvinner og deres avkom. Det kommer an på hvor mange ressurser han har. Er han søkkrik og får de han vil ha kan det lønne seg å dele framfor å satse på å ha en mindre velstående fyr for seg selv. Alt dette er "instinktivt", vi er sjelden bevisste på at vi "tenker" på den måten.

Det som skiller oss fra de andre dyrene er den volumøse hjernebarken vår. Ut fra denne springer kulturrelaterte ideer om at antall avkom og forholdsstatus spiller inn på bolig- og hverdagsøkonomi, samt sosial status, etc. Derav pakken med kondomer.

Man ser det hele tiden. Selv de snilleste og mest intelligente familiefedre svinger rundt med kølla når den sosiale partneren er gravid eller har spedbarn. Jeg ville bare akseptert at sånn er det bare, og vær glad han har en hjernebark som er viljesterk nok til å bruke kondom.

(Og jo, jeg er kvinne. Er ikke her for å forsvare utro menn. Jeg bare peker på empirien)

Skrevet

Merkelig opplegg :P

Men om dere har vært sammen i et år, er de nok kjøpt på samme tidspunkt ifølge et av svarene øverst i debatten..

Og det er da vel litt betryggende?

Anonym poster: 56c2c91d4ed9b4c27d8cf2477e833076

Skrevet

- Det er flaut å kjøpe kondomer i Norge? Han vil ta kjøre analt med deg, men har enda ikke turt å spørre?

Anonym poster: aa6786af24eb54fe467ccea6df320f9e

• Liker 2
Skrevet

De er kjøpt mens jeg var tolv/tretten uker på vei.. polsk ja (be warned!!)

Skrevet

jeg vet ikke ta,men det er noe som ikke stemmer. Hva skal han med kondomer om dere ikke bruker dem. Det at de er en kompis sine er nok bare tull.
Skrevet

Kanskje han har en dildo som han bruker sjøl og bruk kondom på ..

Anonym poster: df4e359747f31eabacdc7188dc0b26b0

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

*fjespalme*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...