Gå til innhold

Valentine's feiring med avstandsforhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har et avstandsforhold med en jeg ser 4 ganger i året. Noen tips til en romantisk kveld i morgen? Vet vi kommer til å feire kjærligheten når jeg drar dit om en måned. Vi pleier å ha filmdater på skype, noe som er superkoselig. Men noen andre ideer? Hva skal andre avstandspar gjøre? :blomst:

Anonym poster: 860d85c8843d7d646f9a08f7d1e03d24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst? Feirer dere Valentines?

"Vi elsker hverandre fordi det er 14. februar og amerikanerne gjør det jo slik!" ?!

• Liker 1
Skrevet

Det er vel ikke så mye dere kan gjøre uten skype (som inkluderer å se hverandre). Men dere kan lage samme middag også sitte forran skype å spise mens dere prater. så blir det litt som å spise sammen? Da mener jeg en litt finere middag ;) Type biff, lasagne osv.

Eller så kan du sende bilde av deg selv i litt finere undertøy? (uten ansikt er det tryggeste).

Anonym poster: 9297562af43f091c4ed2dfb985cd5dc8

Skrevet

Det blir vel ikke akkurat å "feire" det, men å kunne gjøre noe spesielt på kjærlighetens dag er vel ikke noe galt i? Dessuten er det ikke fordi amerikanerne gjør det, er fordi kjæresten kommer fra et land hvor det blir feiret. Du trenger ikke svare hvis du syns det er så dumt. Jeg spurte andre avstandspar hva de gjør.

Anonym poster: cc5c27e15a23b969964ea858868cc145

Skrevet

Takk AB! Vi gjør sikkert noe lignende dette. Ingenting er verre enn å være fra hverandre på en dag hvor "alle andre" er sammen med kjærestene sine. Jeg skal nok gjøre det med undertøyet ;)

TS

Anonym poster: cc5c27e15a23b969964ea858868cc145

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...