Gjest Katee Skrevet 13. februar 2013 #1 Skrevet 13. februar 2013 Til dere som har Higher Flex fra Bik Bok: Hvordan syns du den er størrelsen - kunne du bruke S-størrelse om du bruker 28'' i andre jeans (bare for å gi et eksempel )? Vurderer å kjøpe den på nettet, men burde vel prøve den..
awesome. Skrevet 13. februar 2013 #2 Skrevet 13. februar 2013 Jeg har den i small, og bruker medium i andre bukser fra bikbok. Tror du må gå ned en størrelse på grunn av strechen. De er veldig behagelige forresten, anbefales
kills Skrevet 13. februar 2013 #3 Skrevet 13. februar 2013 Jeg bruker også small i disse, tror det burde gå helt fint for deg. Er vel ikke verre enn å returnere buksa om den ikke passer?
Shinana Skrevet 14. februar 2013 #4 Skrevet 14. februar 2013 Har Groupie Flex, og kjøpte en størrelse mindre enn den jeg har i vanlig Groupie.
Gjest Katee Skrevet 14. februar 2013 #5 Skrevet 14. februar 2013 Tusen takk for svar! Nei, det er jo egentlig ikke noe stress å returnere - kanskje jeg bare skal hoppe i det og bestille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå