Gå til innhold

Holde maten varm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan dere holdt/har tenkt å holde maten varm i bryllupet (dere som skal stille med varm mat selv). Hvis man har en del gjester så kan jo dette vise seg litt problematisk? :) Jeg driver og surrer og lurer fælt på hvordan jeg skal ordne det her, for jeg skal ha tett opp mot 70 gjester og skal stille med maten selv. Jeg skal ha to varme retter men det kommer til å bli en utfordring å holde denne maten varm til alle har fått forsynt seg. Forslag? Går det for eksempel an å leie en form for varmbord slik at maten ikke blir kald? Kan man bruke hybelkomfyrer? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På sykehusene f.eks, så har de slike varmeplater som er ca 1 meter lang. Kanskje det går an å leie noen plass hvis du finner riktige navnet på de? De holder ihvertfall maten veldig varm :)

• Liker 1
Skrevet

På sykehusene f.eks, så har de slike varmeplater som er ca 1 meter lang. Kanskje det går an å leie noen plass hvis du finner riktige navnet på de? De holder ihvertfall maten veldig varm :)

Takk, det fungerer sikkert litt på samme måte som hybelkomfyr. :) Høres bra ut og skal sjekke litt rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...