Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre for å få brynene like? (BILDE)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har problemer med brynene mine.. De er så ufattelig ulike!!! :/ Jeg overnappet dem når jeg var noen år yngre, og nå napper jeg bare overflødige hår.. Brynene er HELT forskjellige og det ser så utrolig merkelig ut. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? :/

2vihvfq.jpg

Brynet til høyre på bildet er slik jeg vil ha det, men det helvetes venstre brynet vil ikke jobbe med meg!! Tror det kan være fordi jeg tidligere har hatt piercing der, men jeg vet ikke..

Anonym poster: cb5a31e578fd9dd1b55085826133358e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som et vanlig piercing bryn ja... Fyll ut med blyant?

Anonym poster: 0345c04127b5d03822891d2e963aa2b9

Gjest Euforia
Skrevet

Hm, synes ikke det så så ille ut jeg. Du kan jo dra til hudpleier og be henne vokse dem mer like. :)

• Liker 1
Skrevet

Var ikke ille i det hele tatt

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns heller ikke det var ille. Hvis du er misfornøyd, la være å nappe dem 1-2 uker, og dra til en salong som former dem for deg :)

Skrevet

Hadde forventa meg noen skikkelig ille bryn her, men dine var jo ikke noe ille!

Syns heller ikke de var så ulike at det gjør noe :) Men som nevnt over kan du la være å nappe over en liten periode, og deretter forme de selv eller dra til noen som kan forme dem for deg. Jeg bruker å bytte på å bruke pinsett og øyenbrysskjærer, og syns dette fungerer ganske bra :)

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg prøvde selv i sted, men endte med at begge brynene ble litt for tynne.. Jeg skar dem heldigvis og nappet dem ikke, så vokser fort ut igjen.

Men ser dere ikke den enorme forskjellen!? Brynet til venstre er jo dobbelt så stort som det til høyre og eier ingen form. Det høyre derimot ser bra ut, syns jeg. Og det passer til ansiktet mitt. Skal ta til meg rådene her og komme meg til noen som kan med dette, kanskje de kan få orden på det venstre brynet. På grunn av piercingen jeg hadde der tidligere er "knekken" ganske ødelagt... :(

Anonym poster: 4fc10c786141e15f361fb70159a8c30a

Skrevet

Det er ikke en enorm TS, jeg tror det bare er du selv som føler det. LITT forskjell er det, men jeg hadde seriøst ikke tenkt særlig på det hvis du ikke hadde nevnt det selv. Mine bryn er også litt forskjellig, jeg har også fler øyenvipper på høyre side enn venstre :)

Skrevet

Øyebryn er søstre ikke tvillinger, jeg reagerer virkelig ikke på den forskjellen der i det hele tatt.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg prøvde selv i sted, men endte med at begge brynene ble litt for tynne.. Jeg skar dem heldigvis og nappet dem ikke, så vokser fort ut igjen.

Men ser dere ikke den enorme forskjellen!? Brynet til venstre er jo dobbelt så stort som det til høyre og eier ingen form. Det høyre derimot ser bra ut, syns jeg. Og det passer til ansiktet mitt. Skal ta til meg rådene her og komme meg til noen som kan med dette, kanskje de kan få orden på det venstre brynet. På grunn av piercingen jeg hadde der tidligere er "knekken" ganske ødelagt... :(

Anonym poster: 4fc10c786141e15f361fb70159a8c30a

Syns du skal ta og nappe over brynet, sånn at du får retta ut det venstre slik at den får den samma formen som den høyre har, altså litt mer markert, og ikke så "buet".

Skrevet

Hei! Jeg har problemer med brynene mine.. De er så ufattelig ulike!!! :/ Jeg overnappet dem når jeg var noen år yngre, og nå napper jeg bare overflødige hår.. Brynene er HELT forskjellige og det ser så utrolig merkelig ut. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? :/

2vihvfq.jpg

Brynet til høyre på bildet er slik jeg vil ha det, men det helvetes venstre brynet vil ikke jobbe med meg!! Tror det kan være fordi jeg tidligere har hatt piercing der, men jeg vet ikke..

Anonym poster: cb5a31e578fd9dd1b55085826133358e

Gå å få dem nappet hos profesjonell. Da forklarer også de deg hvorfor og hvordan. Så slipper du mange forskjellige meninger fra folk her inne :)

Skrevet

Jeg syns heller ikke det var ille. Hvis du er misfornøyd, la være å nappe dem 1-2 uker, og dra til en salong som former dem for deg :)

3-4 uker burde man vente om man skal til salong for å første gang. Slik at de får laget formen skikkelig. Men ja, dra til en salong.

Anbefaler Anna hos JoJo & Friends.

Skrevet

3-4 uker burde man vente om man skal til salong for å første gang. Slik at de får laget formen skikkelig. Men ja, dra til en salong.

Anbefaler Anna hos JoJo & Friends.

Det kommer helt an på hvor fort brynene vokser og hvor mye forming som skal til. Det er ikke mye forming som skal til på brynene til TS. La være å nappe ihvertfall 2 uker og dra innom en salong og se om det er nok.

Skrevet

Det kommer helt an på hvor fort brynene vokser og hvor mye forming som skal til. Det er ikke mye forming som skal til på brynene til TS. La være å nappe ihvertfall 2 uker og dra innom en salong og se om det er nok.

Tja, ville spurt på stedet hun skal til for har erfaring med at de flinke øyenbryns-stylistene gjerne vil ha 3-4 uker uansett når du er ny kunde.

Og jo lengre man klarer å spare jo bedre blir resultatet. Da syns i hvert fall jeg at det er bedre å vente en uke ekstra.

Skrevet

Tja, ville spurt på stedet hun skal til for har erfaring med at de flinke øyenbryns-stylistene gjerne vil ha 3-4 uker uansett når du er ny kunde.

Og jo lengre man klarer å spare jo bedre blir resultatet. Da syns i hvert fall jeg at det er bedre å vente en uke ekstra.

Sant det :)

Gjest hannehov93
Skrevet

Synes ikke de er spesielt ulike, nei. Få noen til å nappe dem for deg om du ikke er fornøyd selv, eller så går det an å fylle dem inn med sminke også :) Det gjør jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...