Gå til innhold

tilbehør til fiskegrateng?

Anbefalte innlegg

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Hva slags tilbehør passer til fiskegrateng. Er vant til råkost og poteter, men dette blir litt kjedelig i lengden. Noen forslag? Nettopp funnet en god fiskegrateng oppskrift.

Gjest mari kontrari
Skrevet

- Smørstekt hodekål eller grønnkål og noen cherrytomater på siden

- dampet broccoli med smør

- en god salat, f.eks. med noe bladgrønt, tynnstrimlet gulrot, tynne skiver av reddik, paprika og med en søt og sterk chilisaus som dressing

- asparges når sesongen kommer

- wokede grønnsaker, f.eks. minimais, gulrot, broccoli, løk, sopp, paprika, spinat ++

- miks av bakte rotgrønnsaker

Om du ikke lager gratengen med macaroni kan du ha linser til, eller lage en liten pastasalat med pesto.

• Liker 1
Skrevet

Vi pleier å raspe gullrøtter, og ha poteter attmed :)

Anonym poster: d96b52b422644fc841c83f3a32a447ae

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Vi pleier å raspe gullrøtter, og ha poteter attmed :)

Anonym poster: d96b52b422644fc841c83f3a32a447ae

Vi også, men nå et jeg ute etter mer variasjon.

Skrevet (endret)

Potetgull hihi. Noen flak bare. Hvitløksbaguette

Endret av Wonders
Skrevet

Man ødelegger da ikke fiskegratengen med tilbehør ;)

Hvis jeg skal ha noe til blir det smelte smør.

Skrevet

Jeg synes det er godt med råkostsalat og dampet brokkoli, smeltet smør og en dæsj rømme:)

Skrevet

Jeg må ha gode poteter til fiskegrateng, gjerne dampede mandelpoteter. Og så oftest andre lettkokte grønnsaker (gulrtøtter, blomkål, brokkoli, erter... ), og smeltet smør med enten hakket dill eller hakket gressløk i. Samt en sitronbåt til å presse over herligheten.

Hvis vi har rester av fiskegrateng spiser jeg gjerne kun grønn salat til til lunsj neste dag. Gjerne en litt kraftig variant med feks ruccola, frisée og radicchio, med sennepsvinaigrette på.

Anonym poster: 0e608faba581b13dce84dd07fd663438

Skrevet

Vi bruker raspet gullrøtter og baconterninger.

Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg å¨"ødelegge" fiskegrateng med annet tilbehør enn kokt potet, raspet gulrot og meierismør, enten smeltet eller i klatter.

:heks:

Skrevet

Det finnes da maangen andre gode fiskeretter du kan lage i stede for å lage samme rett med variert tibehør ? :)

Anonym poster: 4ccab8759689f769f96317b23009c864

Skrevet

Rasp gulrøtter og eple sammen! Supergodt! :D

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Det finnes da maangen andre gode fiskeretter du kan lage i stede for å lage samme rett med variert tibehør ? :)

Anonym poster: 4ccab8759689f769f96317b23009c864

Er klar over det, og spiser sjeldent fiskegrateng. Fikk plutselig crawings på det, derfor jeg spurte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...