Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er jente, 21 år, 62 kg og 167cm. Jeg studerer fulltid og trener 4 ganger i uka - 2x30min løping og 2xstyrke (vagt men).

Frokost: 1 dl havregrøt + 2 dl vann, kanel og noen nøtter + tranebær ol.

Lunsj: 2 knekkebrød med ost, makrell i tomat, leverpostei eller egg og skinke + avocado eller omelett med 2 egg og 1/4 løk

Middag: 1 laksefilet eller en kyllingfilet + salat på halve tallerkenen (idag spiste jeg faktisk fiskeboller i brunsaus med poteter)

Kveldsmat: Müsli eller Cottage Cheese med bær/nøtter/epler el.

Ellers: Bananer og epler 1-2 om dagen

POENGET: Når jeg skrev inn på axa.no dagens forbruk, fikk jeg beskjed om at jeg fikk i meg altfo lite kalorier! Ca 1000... Men jeg skjønner ikke, jeg burde jo få i meg mer, men allikevel går jeg jo ikke ned noe! Som sagt 64 kg! og det er jo ikke som om det er fast som bare det - stål er det ikke liksom... Burde jeg ikke nesten sett anorektisk ut? Jeg kan altfor lite om kosthold...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok du muligens har skrevet inn feil, fordi dette hørtes absolutt ikke ut som 1000 kcal. Så veldig normalt ut spør du meg.

Hvordan regnet du?

Jeg har ikke regna ordentlig nå, men i grovt overslag ville jeg tippa 1500? Noen som er flinkere enn meg som vil regne ut ?

Skrevet

Det er et godt stykke over 1000 kcal det her ja.

Anonym poster: b1a56957932a952c3882ca36066776e5

• Liker 1
Skrevet

Dette høres ut som et helt normalt kosthold, og du får garantert i deg mer enn 1000 kcal per dag.

Anonym poster: f9890bffe84e1f7188fca3ab1be02305

• Liker 1
Skrevet

Du er nærmere 2000 kcal pr dag enn 1000 kcal.

• Liker 1
Skrevet

Har du skrevet inn riktig mengde? Av og til fort gjort å bare velge en standardmengde som står fra før.

• Liker 1
Gjest Vinglepetra
Skrevet

Enig med de over meg, dette er omtrent det jeg pleier å spise u løpet av dagen og jeg ligger på 1500-1800 kalorier

Skrevet

Jeg regnet ut 1300-1400 kanskje ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...