Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal til for at du noen på face?

Adder du etter første gang dere møttes? Må du ha pratet mange ganger med personen?

Eller venter du til personen adder deg?

Anonym poster: 4030d20d74c4700f8e0942c087ece7c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer litt. Kommer an på hvor godt jeg likte personen og om jeg tror vi kommer til å møtes igjen, eller eventuelt hvorvidt jeg ønsker å holde kontakten eller ikke.

Legger f.eks. ikke til folk jeg pratet med én gang på en tilfeldig fest.

Skrevet

Jeg er av de som venter, vil du bli kjent så adder du meg, jeg godtar alle venneforespørsler fra de jeg kjenner uansett. Jeg adder ikke andre, fordi at selv om jeg er sånn som godtar requesten, så betyr det ikke at andre er det :P

Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg adder folk jeg omgås ofte med, familiemedlemmer og andre jeg ellers ville hatt kontakt med på andre måter dersom internett ikke hadde vært oppfunnet

Skrevet

Nå har to stk på vent. Han ene aner jeg ikke hvem er men ser at han har mange av mine venner der.

Han andre vet jeg hvem er men har ikke sett eller snakket med han på årevis.

Vet ikke hva jeg gjør, kanskje de blir lei av å vente på godkjenning så de trekker forespørselen sin?

Jeg har ingen mal egentlig for når jeg skal/ikke skal adde noen. Jeg går vel heller utfra hvordan jeg likte personen.

Jeg adder ingen kun for å fylle opp vennelista. Det er nok grunnen til at jeg ikke har mange venner på fb i forhold til andre.

Anonym poster: 62ffd7eae1f2b1bd80154ad04fe4cdc5

Gjest winston
Skrevet

Jeg adder folk jeg omgås ofte med, familiemedlemmer og andre jeg ellers ville hatt kontakt med på andre måter dersom internett ikke hadde vært oppfunnet

Tenker nesten motsatt jeg, at det fb er en fin måte å ha kontakt med folk man ikke treffer å ofte, eller har mistet kontakten med underveis.

• Liker 3
Skrevet

Glad jeg ikke er på facebook! Det ødelegger mystikken i begynnelsen når man liker noen! Plutselig vet du omtrent hele livshistorien hennes etter at deres har møttes EN gang.

Håper det finnes noen kule damer der ute UTEN facebook!

Skrevet

Glad jeg ikke er på facebook! Det ødelegger mystikken i begynnelsen når man liker noen! Plutselig vet du omtrent hele livshistorien hennes etter at deres har møttes EN gang.

OMG!

Anonym poster: d6907923651baf630e3bbb41cc30b70f

• Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

Tenker nesten motsatt jeg, at det fb er en fin måte å ha kontakt med folk man ikke treffer å ofte, eller har mistet kontakten med underveis.

Det forstår jeg godt.

I mitt tilfelle så har jeg ingen interesse av å holde kontakten med mennesker jeg knapt prater med, men heller få en enda bedre kommunikasjon med familie og venner siden vi bor så langt fra hverandre. Noen bor i Australia, noen i Canada, noen på andre siden av landet...så vi får ikke sett hverandre så ofte bortsett fra på facebook

Skrevet

Mange adder folk for å snoke. Hvertfall jobb folk. De er vel det verste.

Skrevet

jeg adder for å snoke. er det en jente jeg er interessert i, adder jeg henne for å se litt hvordan hun er som person.

Skrevet

pølse

Anonym poster: 05daf2d3a6cbc39e16a5224bb6adc5cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...