Swirly Skrevet 13. februar 2013 #1 Skrevet 13. februar 2013 Hei! Fikk nytt modem av GET i dag, fordi jeg plutselig ikke fikk inn Internett i går. Jeg koblet til det nye modemet, og kommer på nett, men koblingen er ikke god. Mange ganger får jeg ikke opp siden jeg vil inn på og må refreshe siden flere ganger. Veldig irriterende! Ringte GET kundesørvis. Han skjønte ikke problemet siden jeg hadde Internett... Så foreslo han at jeg brukte feil nettleser. Jeg bruker Chrome, har gjort det lenge, og vil fortsette med det. Han sa at nettleseren min sikkert hadde hengt seg tilfeldigvis akkurat nå. Jeg sier at det ikke virker sannsynlig at den har hengt seg, siden jeg aldri har hatt problemer før, og at det bør ha en sammenheng med at jeg akkurat har byttet modem. Han sa: "Jeg skjønner hvor du vil hen....". Jeg skjønner ikke hvor jeg vil selv, jeg vil bare at nettet mitt skal gå som vanlig. Han kom med tilbud om å oppgradere Internettet mitt, og var lite hjelpsom. Jeg vil jo ikke oppgradere, det har fungert helt topp fram til i går. Hans gode råd var da å vente..... for så å bytte modem. Noen som har bedre peiling eller råd?
-Jiinxs- Skrevet 13. februar 2013 #2 Skrevet 13. februar 2013 Vanligvis så står det i manualen hva de forskjellige lysene betyr.
Swirly Skrevet 13. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2013 Står ikke noe om det lyset verken i manualen eller på GET sine hjemmesider som jeg finner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå