Gå til innhold

Greit med 15 års alders forskjell?

42 stemmer

1. 1. Kunne du vært sammen med en som var 15 år eldre eller yngre?

• Ja.
      20
    • Nei.
      15
    • Kanskje.
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonym poster: 26c536545f9240412a08993f161d1a08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Spør du meg så er alder bare et tall :-)

• Liker 1
Skrevet

Når den yngste har passert 20 ca. så er det greit. Så er det greit helt til kvinnen ender opp med å leve de siste 20-25 årene av sitt liv alene. Dersom kvinnen er eldst derimot! :-D

Nei da. Det er alltid greit så lenge begge er voksne og LIKEVERDIGE.

Anonym poster: bf1bad070f4189f630b1126a326a3087

Gjest Bolsjevidkun
Skrevet (endret)

Spørs hvor gammel jeg var. 15 år yngre per i dag ville vært ansett som straffbart, men kunne godt vært sammen med en 25-åring dersom jeg selv var 40 (duh!). 15 år eldre? Ich don't think so.

Kunne med andre ord ikke svare i pollen p.g.a. mangel på alternativer.

Endret av Bolsjevidkun
Gjest Euforia
Skrevet

Kunne ikke tenkt meg det nå, men hvis den yngste parten har fylt 25 ser jeg ingen problemer med det.

Skrevet

Nei hverken eller

Skrevet

Ja, er selv sammen med en som er 21 år eldre enn meg, funker for oss og strengt tatt så er det vel det som betyr noe

Anonym poster: 6d75b470171c7a4912298beed628a4e6

• Liker 2
Skrevet

Min kjære er 17 år eldre enn meg, så det går an! Bare begge har samme ønsker for fremtiden (som barn/ikke barn, ekteskap osv).

Anonym poster: 82769a19fdd4ad0c1de2499ea26d18f1

Skrevet

Jeg vil vite hviken alder partene har før jeg svarer ;)

Hvis en er 14 og en er 29 er det selvsagt ikke greit.

Gjest Tidssone
Skrevet

En som er 15 år eldre? Nærmere 60, altså? I think not...

Skrevet

10 år mellom meg om min kjære, det fungerer fint for oss. Men jeg ville vel ikke vært med noen med som var 15 år eldre, nei. Synes det er litt mye. Men for all del hvis det fungerer, så.

Skrevet

Trodde ikke jeg kunne det, men har truffet en som er 15 år yngre via en fritidsaktivitet, så er ikke like bombastisk lenger. Begge er voksne, og han er yngst.

Anonym poster: c230b5dd71034f43511de66a29e02e8c

Skrevet

Hva andre gjør bryr meg lite.

Jeg personlig kunne ikke blitt sammen med ei som er 15 år yngre.

Men det finnes et unntak. Ei god venninne som er det nærmeste jeg har vært en sjelevenn hvis det finnes noe sånn. Helt utrolig nydelig både på utseende og som person. Bare behaglig å være med henne.

Ble etterhvert så forelska at det gjorde vondt. Og benyttet første anledning vi var alene.

Feil sted, feil tid og en vanvittig dårlig tilnærming. grøss. Skulle bare fortalt henne at jeg elsket henne. Istedetfor ble det noe idiotisk som jeg ikke ville gjort i fylla engang. Hun trodde sikkert jeg kun var ute etter en ting.

Det endte som det måtte. En kjærlighetssorg av en annen verden som skurte og gikk i et par 3 år.

Hun tok det overraskende bra og vi er venner idag selv om vi sees veldig sjelden.

Jeg er over den verste sorgen men tar megselv i å tenke på henne litt mer enn hva som er godt for meg.

Kanskje fordi jeg skylder henne en unnskyldning, men kommer nok aldri til å få en passende anledning til det.

Aldri vært forelsket igjen etter dette. Småbetatt av enkelte kanskje, men slår det raskt fra meg.

Anonym poster: 36ca3ee6a2f0fccab4128d64cc2666f3

Skrevet

Nå er jeg 34 og, altså en 19 åring er ikke aktuell, men kunne jo plutselig fungert med en i begynnelsen av 20 årene. Og en mann på 49 kunne gått. Men jeg ser jo selv at det beste er 5 år +-. Men man kan vet jo aldri hva man kan falle for.

Skrevet

er 25. og liker som oftest de på +-- 2år.

Anonym poster: 104cf7338fa37313564d65c1536422b2

Skrevet

Ja! Spør du meg så er alder bare et tall :-)

"Hva, er du 9 år gammel? Jeg er 24, men alder er jo bare et tall".

Anonym poster: 36195af8b7d1b3f5ff737f9a1c50e93a

• Liker 1
Skrevet

Kommer vel an på hvor gammel en er selv, hvor mye aldersforskjellen betyr. Jeg er 35, og det finnes nok noen på 50 jeg kunne falt for og kanskje fungert i et forhold med. En på 20 ville nok vært for ung, men jeg har vært småbetatt av noen som var 12-13 år yngre enn meg, og tror det kunne fungert for en stund (et år?) - men så hadde vi nok vært på for forskjellige steder i livet til å etablere oss, for eksempel. Men jeg tror det stort sett er best med noen som er nokså jevnaldrende med meg. Nåværende kjæreste er fire år eldre, forrige et år yngre enn meg :)

Anonym poster: b12a28f5ffbe5c8f63ec1517f05a102f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...