Gå til innhold

Konfirmasjon


Quinden

Anbefalte innlegg

Min datter skal konfirmeres neste mnd. og jeg lurer på om noen har noen festlige metoder for å lage koselig invitasjonskort? Hun har ikke lyst til å sende ut de tradisjonelle kortene, men har lyst til å lage noe litt utenom det vanlige, noen kreative sjeler der ute, det er nemlig ikke jeg... :roll:

Samtidig ønsker hun å dekke bordet med hvite duker, turkise stearinlys, servietter (yndlingsfargen) hva da med blomster, noen som har en ide om hvordan bordet kan dekkes??

HÅper på svar!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dra en tur på bibiloteket og se i hobby bøkene om papir og kort. De kan man få mange forskjellige ideer. Siden hun liker turkis så kan jo kortet vær i turkis med noe anne stess på. :)

Ellers med blomster dra innom en blomster butikk og spør om de har noen turkise blomster(husker ikke å ha sett det), men kan jo hende det finnes eller så spør om andre blomster som kan passe til turkis.

PS: Ta henne med sånn at hun får det som hun selv vil ha det. Stor dag for henne dette.

Håper du/dere finner noe som hun liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt å pynte med Cerise rosa eller oransj til turkis. Kjøp små vaser og sett nedi en Gerbera i hver. Dette gjorde jeg til min datters dåp, og det ble veldig stilfullt og rent.

Ang. innbydelser kan hun ha de i turkis papp og kanskje stemple på? Gå å lån en bok om kort mange gode forslag i de som ikke er for vanskelig og tidkrevende:)

Lukke til med konfirmasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar... kjempebra! Oransje og turkis er sikkert både stilig og friskt til en ung dame på 14. Ja, hun skal får bestemme alt selv, det er tross alt hennes dag :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg scannet inn bilder av konfirmanten - fra nyfødt til 14, danterte disse sammen med tekst, og skrev ut på fotopapir i A4 størrelse. Det ble veldig koselig, og konfirmanten selv godkjente bildene i forkant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Designguru som jeg er laget jeg først en fin bakgrunn på data som jeg brukte. Og så skrev jeg med kalligrafi-penn. For et styr. Det var mye blod, svette og tårer den kvelden, men det var definitivt verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...