Gå til innhold

Greit at kvinne tar kontakt med sjenert mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier, er dette greit?

Når man vet godt at han er sjenert og han selv har fortalt dette, er det da greit at kvinnen til intiativ til å finne på noe videre?

Er jo så mange regler for at gutter liker å jakte og vil være den som har makten. Når han da har lagt frem at han er en stille og sjenert person til vanlig, stemmer dette også for ham?

Hva tenker dere? Burde jeg ta kontakt og spørre rett ut om han vil finne på noe en dag, eller vil det føre til at jeg skremmer ham bort? Han er en herlig person med mye mellom ørene, så jeg merker at jeg er litt betatt :)

Anonym poster: 4aee49d04eb2f682464123bc793e6c99

Anonym poster: b44f3bf863b28eaf200a51c0fff8b588

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Go for it!

Bare teit synes jeg at det ER mannen som skal ta initiativ. Hadde ingen kvinner kunnet tatt initiativ hadde det vært mange single og sjenerte menn.

• Liker 1
Skrevet

Go for it!

Sjeldent at damer tar initiativet. For min del er dette et stort pluss om noen skulle gjøre dette.

Anonym poster: 32785c165acca3fc1bd42ffce93efbac

Skrevet

Gutter flest liker ikke å "jakte" på jenter som bevisst gjør seg mindre interessert. Bare en myte, det gjelder et fåtall. Vi er like lei av idiotisk spill som dere, og det handler mer om at vi gjerne ikke liker mas, som i endeløse purringer på ubesvarte SMS-er, ikke at vi generelt misliker at jenter tar kontakt. At du spør om dere skulle møttes en dag er overhodet ikke mas, det er hyggelig.

Jeg synes helt klart du bør ta kontakt. Liker han deg, sier han ja uansett. Tenker han ikke det samme om deg som du gjør om ham, er det bare greit å få det avklart.

Hilsen ganske sjenert mann :)

Anonym poster: 7de793ca10162b3f5d7efdc5ca883012

• Liker 5
Skrevet

Gutter flest liker ikke å "jakte" på jenter som bevisst gjør seg mindre interessert. Bare en myte, det gjelder et fåtall. Vi er like lei av idiotisk spill som dere, og det handler mer om at vi gjerne ikke liker mas, som i endeløse purringer på ubesvarte SMS-er, ikke at vi generelt misliker at jenter tar kontakt. At du spør om dere skulle møttes en dag er overhodet ikke mas, det er hyggelig.

Jeg synes helt klart du bør ta kontakt. Liker han deg, sier han ja uansett. Tenker han ikke det samme om deg som du gjør om ham, er det bare greit å få det avklart.

Tingen er den at jeg egentlig er ganske sikker på at han er interessert, kanskje mer enn meg også.. Vi hadde en veldig hyggelig kveld og morgen forrige helg, hvor ting både ble sagt og vist. Kroppsspråket til menn er lettere å lese enn man skulle tro ;)

Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg ikke tørr, er vell det at jeg ikke er vant til å måtte ta kontakten.. Men, man må kjempe for det man vil ha og det er bedre å angre på noe man har gjort enn noe man ikke har gjort :)

Gjest Svampebob1
Skrevet

Tingen er den at jeg egentlig er ganske sikker på at han er interessert, kanskje mer enn meg også.. Vi hadde en veldig hyggelig kveld og morgen forrige helg, hvor ting både ble sagt og vist. Kroppsspråket til menn er lettere å lese enn man skulle tro ;)

Ja, vi er ganske enkle der. Kul i buksa betyr at vi liker det vi ser, ihvertfall. Synd at det ikke er like lett med damer ;-).

• Liker 2
Skrevet

Ja, vi er ganske enkle der. Kul i buksa betyr at vi liker det vi ser, ihvertfall. Synd at det ikke er like lett med damer ;-).

lol

Anonym poster: 771ec0788114878e60d11461d7fcee7e

Skrevet

TS: Hahaa. Litt mer enn det da. Tar ikke akkurat det som et enormt hint eller kompliment ..

Gjest Svampebob1
Skrevet

TS: Hahaa. Litt mer enn det da. Tar ikke akkurat det som et enormt hint eller kompliment ..

Hvis en mann hadde fått bulk i buksa av meg, så hadde jeg tatt det som et enormt kompliment :-P

Skrevet

Hvis en mann hadde fått bulk i buksa av meg, så hadde jeg tatt det som et enormt kompliment :-P

Hva om han har liten penis?

Skrevet

Helt enig, hater mas (fikk du meldingen(e) mine? ) Men du vil hjelpe masse til for han hvis du tar initiativ når du vet at han liker deg mere enn du gjør. Han er sikkert så ykt sjenert som meg at selv om jeg vet at hun liker meg så tør jeg aldri spørre hene. Så go for it, girl

Anonym poster: 88a9ee6e25393f89c582d50ad10226a2

Skrevet

Som overskriften sier, er dette greit?

Når man vet godt at han er sjenert og han selv har fortalt dette, er det da greit at kvinnen til intiativ til å finne på noe videre?

Er jo så mange regler for at gutter liker å jakte og vil være den som har makten. Når han da har lagt frem at han er en stille og sjenert person til vanlig, stemmer dette også for ham?

Hva tenker dere? Burde jeg ta kontakt og spørre rett ut om han vil finne på noe en dag, eller vil det føre til at jeg skremmer ham bort? Han er en herlig person med mye mellom ørene, så jeg merker at jeg er litt betatt :)

Anonym poster: 4aee49d04eb2f682464123bc793e6c99

Anonym poster: b44f3bf863b28eaf200a51c0fff8b588

Hvorfor ikke? Hvis jeg hadde vært sjenert, hadde jeg satt pris på om en mann tok kontakt med meg.

Skrevet

TS: Tusen takk for svar. Får vell bare manne meg opp og sende meldingen .. Har dere noen tips til hva jeg burde skrive? Sånn. "Hei, hvordan er det med deg? Jeg lurte på om du ville finne på noe ikveld?"

Skrevet

TS: Tusen takk for svar. Får vell bare manne meg opp og sende meldingen .. Har dere noen tips til hva jeg burde skrive? Sånn. "Hei, hvordan er det med deg? Jeg lurte på om du ville finne på noe ikveld?"

Det er bedre om du har et konkret forslag enn om du spør om dere skal finne på "noe". Du kan jo ha to-tre forslag, du vet kanskje hva han liker og ikke minst vet du hva du selv liker.

Skrevet

TS: Vell, sendte han melding for to timer siden og har enda ikke fått svar.

Jeg er vant til å få svar fort, så kjenner angsten spre seg litt i kroppen. Kan ikke helt forstå at jeg klarte å tolke alt så feil?

Hvor lang tid pleier dere bruke på å svare på en melding? Jeg vet jo selv med meg selv at om jeg er litt interessert svarer jeg med engang og om jeg er veldig interessert/eller ikke interessert i det hele tatt så venter jeg litt ..

Skrevet

Jeg er vant til å få svar fort, så kjenner angsten spre seg litt i kroppen. Kan ikke helt forstå at jeg klarte å tolke alt så feil?

Hvor lang tid pleier dere bruke på å svare på en melding? Jeg vet jo selv med meg selv at om jeg er litt interessert svarer jeg med engang og om jeg er veldig interessert/eller ikke interessert i det hele tatt så venter jeg litt ..

Jeg har en mail fra ei jente i innboksen min jeg ikke har åpna på tre dager nå. Sjenert = vi gjør rare ting som det. Kanskje han ikke tør svare?

Anonym poster: 142515c32cadab7ef96f85a4fd9de530

• Liker 1
Skrevet

om han ikke bruker mobilen så mye så er det ikke sikkert han har den på seg. da kan det ta litt tid før han ser meldingen.

Anonym poster: 771ec0788114878e60d11461d7fcee7e

Skrevet

Jeg har en mail fra ei jente i innboksen min jeg ikke har åpna på tre dager nå. Sjenert = vi gjør rare ting som det. Kanskje han ikke tør svare?

Hæ? Hvorfor åpner du ikke mailen da? :/ Utifra dette virker det som at det er enda vanskeligere å forstå seg på sjenerte gutter!

Jeg tenker litt sånn at om han har sett meldingen og lest den, burde han jo sendt melding tilbake ganske fort om han ville?

Skrevet

Hæ? Hvorfor åpner du ikke mailen da? :/ Utifra dette virker det som at det er enda vanskeligere å forstå seg på sjenerte gutter!

Mest fordi hu brukte over ei uke på å svare. Litt fordi det er mindre skummelt å kanskje få et ja (eller nei) enn å faktisk ha en date å måtte møte opp til.

Ok. Sjenert er nok kanskje ikke dekkende for meg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...