NonStop Skrevet 19. mars 2004 #1 Skrevet 19. mars 2004 Noen som har noen gode drinkoppskrifter med vodka? Party neste helg og trenger inspirasjon!!
Felicia Skrevet 19. mars 2004 #2 Skrevet 19. mars 2004 Verdens beste drink, passer godt særlig nå som appeslinene er så gode: (Har desverre ikke noenavn på den) 4 cl vodka Saften av 1 appelsin Saften av 1/2 lime Saften av 1/2 sitron ca 1 ss Sukker (kommer an på hvor sure frukten er, smak til) Mynteblader Fyll en shaker med is og hell oppi alle ingrediensene. Rist løs Det er viktig å riste godt slik at isen "banker løs" smaken fra myntebladene og løser opp sukkeret. For servering bruker jeg et stort wiskayglass med 2-3 isbiter i som jeg heller drinken over i. Min venninne forertekker den i et longdrinkglass med alle isbitene fra shakeren i. Velg det du vil
Felicia Skrevet 19. mars 2004 #3 Skrevet 19. mars 2004 Min andre soleklare favoritt er Caipiroska, veldig enkel å lage. 4 cl Vodka (Kan økes ) 2 lime Sukker Knust is Del hver lime i 4 Ha limen i et lavt glass (Jeg bruker wiskeyglass) og hell over sukker. Bruk en skje e.l til å knuse sukkeret inn i limebåtene og klem juice ut av limen. Ha oppi knust is, hell over vodka Denne blir nydelig frisk
NonStop Skrevet 19. mars 2004 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2004 Takk skal du ha! Kommer til å prøve disse tenker eg!
Barbie Skrevet 20. mars 2004 #5 Skrevet 20. mars 2004 http://www.matoppskrift.no/sider/Barstandard.asp
lille mor Skrevet 20. mars 2004 #6 Skrevet 20. mars 2004 cosmopolitan. 2 cl vodka 1 cl contrieau 7 cl tranbær juice presset lime (1/4 lime) masse is ristes i shaker, ikke røre. siles og serveres i coktail glass. kjempe god
Gjest baby-E Skrevet 20. mars 2004 #7 Skrevet 20. mars 2004 her har de mange oppskrifter... : ]http://www.altombar.no/
Bokalven Skrevet 21. mars 2004 #8 Skrevet 21. mars 2004 Noen som har noen gode drinkoppskrifter med vodka? Party neste helg og trenger inspirasjon!! Sjekk aperitif.no og se om du finner noe der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå