Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke lenge siden det ble slutt. Han slo opp, og jeg har den siste tiden hatt det vondt. Men det går bedre nå, jeg tror jeg er over ham, men jeg har lyst til å ligge med ham. Eller rettere sagt: Ligge med noen. Og jeg har ikke lyst på mange partnere på lista mi, så da er han et godt alternativ...

Bare lurer på om noen har erfaringer med dette? Er jo fare for at jeg får følelser igjen, men jeg tror faktisk jeg er helt over ham. Tenker også litt på det med selvrespekt og verdighet. Blir det patetisk?

Vi er 18 år.

Anonym poster: 9649d5dc7cee423fc915d90d8ab9bc2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke lenge siden det ble slutt. Han slo opp, og jeg har den siste tiden hatt det vondt. Men det går bedre nå, jeg tror jeg er over ham, men jeg har lyst til å ligge med ham. Eller rettere sagt: Ligge med noen. Og jeg har ikke lyst på mange partnere på lista mi, så da er han et godt alternativ...

Bare lurer på om noen har erfaringer med dette? Er jo fare for at jeg får følelser igjen, men jeg tror faktisk jeg er helt over ham. Tenker også litt på det med selvrespekt og verdighet. Blir det patetisk?

Vi er 18 år.

Du sier det ikke er så lenge siden, hvor lenge? Vet du om han kan tenke seg å være sammen med deg senere igjen, eller var han veldig sikker? Har dere hatt kontakt i ettertid?

Hvis du drømmer om at det skal bli dere igjen, hadde jeg ikke gjort det.

Skrevet

To uker siden... :P Vi sender litt meldinger, men det er ikke mye. Og før håpet jeg at han ville savne meg og ta meg tilbake, men nå som jeg føler meg over ham, er ikke det så viktig for meg. Hvis han hadde spurt, hadde jeg trolig ikke sagt ja engang. Han var ikke helt bestemt på at han ikke ville ha noe med meg å gjøre, men det passet ikke med kjæreste og sånn akkurat nå. Det ble litt mye for ham.

Skrevet

Jeg har i alle fall ingen positive erfaringer med det. Tvert i mot... :fnise:

Og to uker? Da ville jeg i alle fall ikke gjort det. Veldig fort gjort å rippe opp igjen i alt, og er det eeegentlig verdt det?

Skrevet

Det er mange ord som er helt OK alene, men setter du dem sammen så er det ikke fullt så bra.

Cuba, har, atomvåpen.

Rumenere, på, NAV.

Sex, med, eksen.

osv

Skrevet

Jeg gjorde det 2 måneder etter at det ble slutt. Anbefaler det ikke, det ripper opp i følelser.

Skrevet

Men dere som sier det ripper opp følelser: Var dere helt over eksen?

Savner intimitet og lyst så veldig :(

Gjest anonyma
Skrevet

Men dere som sier det ripper opp følelser: Var dere helt over eksen?

Savner intimitet og lyst så veldig :(

Hvordan kan du påstå at du er over eksen etter 2 uker? Hallo???

Forholdet kan ikke ha vært mye seriøst...

Selv nylig brudd med han jeg trodde på, ja ca to uker som deg. Jeg tenker på han HELE tiden!!!

Skrevet

Hvordan kan du påstå at du er over eksen etter 2 uker? Hallo???

Forholdet kan ikke ha vært mye seriøst...

Selv nylig brudd med han jeg trodde på, ja ca to uker som deg. Jeg tenker på han HELE tiden!!!

Det er først de to siste dagene jeg ikke har grått meg i søvn og begynt å spise normalt igjen. Men når sant skal sies, så var ikke forholdet så veldig seriøst (for han sin del. Jeg så for meg mange år sammen...) Jeg tenker på han hele tiden, men ikke på den måten lenger.

Skrevet

Det er først de to siste dagene jeg ikke har grått meg i søvn og begynt å spise normalt igjen. Men når sant skal sies, så var ikke forholdet så veldig seriøst (for han sin del. Jeg så for meg mange år sammen...) Jeg tenker på han hele tiden, men ikke på den måten lenger.

Da er du jo ikke OVER han, du har bare kommet litt videre i sorgprosessen.

Skrevet

nå skal jeg kaste min største stein i glasshus noensinne, så langt i min KGske historie. sex med ex er noe man ikke gjør. det er fyfy. det er forfall. det er... huffom.

...og der singler det i glass. jaja.

• Liker 1
Skrevet

jeg gjorde det også slutt med tyen for 2 uker siden idag.. Skremmende mange som gjorde det slutt den perioden!

Anonym poster: 7c923c0dd2b75dc138950a4a8ae5f635

Skrevet

Kan virke som du lurer deg selv til å tro at du er ferdig med han på den måten, for da er det ok å ha kun et seksuelt forhold til han. Så vil du kanskje ha sex med han for å ikke miste han helt, vært der selv flere ganger. Det fungerer dårlig i lengden, det vil føre til at følelser blusser opp og du vil ikke klare å gå videre og finne en ny.

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å ikke gjøre det. Jeg er åpenbart ikke over ham, da alt jeg gjør, ser og hører fremdeles minner meg om ham... Æsj, gutter altså :(

Takk for alle svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...