missdior Skrevet 12. oktober 2013 #841 Del Skrevet 12. oktober 2013 Vi var sikre på at vi skulle bli foreldre i natt, nettopp hjemme fra føden etter en helvetes dag (unnskyld språket). Hatt rier fra helvete siden 3 i dag ca og utover kvelden kom de med 2-4 min mellom og var heeeftige. Ringte føden etter noen timer med de verste riene og fikk beskjed om å komme inn. Ble undersøkt; bare 1-2 cm åpning og ting dabbet helt av igjen. De ville at jeg skulle bli over natta og få en såkalt "sovedose", men siden jeg reagerer på morfinpreparater og riene bestemte seg for å bli skikkelig uregelmessige igjen fant jeg ut av at jeg mye heller vil hjem og forsøke å sove her. Så nå er vi hjemme igjen og skal sove. Natta Så kjedelig!!! Håper hun kommer i løpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 13. oktober 2013 #842 Del Skrevet 13. oktober 2013 Huff slitsomt Håper at neste gang blir det ordentlige rier og babykos på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter #843 Del Skrevet 13. oktober 2013 Huff slitsomt Håper at neste gang blir det ordentlige rier og babykos på dere Det håper vi og. Helt sykt at det ikke ble noe mer i natt for herremin det stod på her. Har heldigvis sovet 5 timer i strekk (!!!) i natt, shit så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 13. oktober 2013 #844 Del Skrevet 13. oktober 2013 Bra at du har fått deg litt ordnetlig søvn i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter #845 Del Skrevet 13. oktober 2013 Bra at du har fått deg litt ordnetlig søvn i natt Ja, det var skikkelig deilig! Lykke til med prosjektet ditt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 13. oktober 2013 #846 Del Skrevet 13. oktober 2013 Jeg viste ikke at kroppen kunne tulle så mye med en fødsel Trudde at når man fikk rier så var det noe i gang, selv om det kan ta 30 timer. Har ikke satt meg inn i fødsler Nå er du bare et par dager unna termin Har du kontroll til uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 13. oktober 2013 #847 Del Skrevet 13. oktober 2013 Så bra at du har fått sove såpass lenge i strekk etter en slik dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter #848 Del Skrevet 13. oktober 2013 Trodde ikke jeg heller Yesterday. De mente på føden at jeg har skikkelig lang latensfase eller noe sånn... Kjempeslitsomt! Men men. Får håpe det gjelder neste gang. Har legetime i morgen og overtidskontroll på tirsdag. Får overtidskontrollen en uke før pga lite fostervann så lov å håpe de setter meg i gang hvis snuppa ikke har kommet innen da.. I dag blør jeg en del, men ikke så rart med tanke på den medfarten jordmor ga de bedre regioner i går... Nå skal vi en tur ned til mamma og stefar som har flyttet tingene sine ned denne helgen Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 13. oktober 2013 #849 Del Skrevet 13. oktober 2013 Ja du blir sikkert satt i gang pga lite fostervann Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 13. oktober 2013 #850 Del Skrevet 13. oktober 2013 Ja, det var skikkelig deilig! Lykke til med prosjektet ditt i dag Takk for det! Lykke til med eget prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter #851 Del Skrevet 13. oktober 2013 For en deilig dag! Har bare hatt kynnere i dag og fikk sove en times tid midt på dagen også. Blødd ganske mye og skikkelig mørbanka i magen, syns det er så ekkelt men vet jo at det ikke er så rart etter i går. Vært hos mamma og stefar to turer i dag. Kjempekoselig. Er så ufattelig deilig å ha de her endelig! De reiser jo hjem for en liten uke i morgen ettermiddag, så skikkelig kjipt at lille snupp ikke kom denne helgen sånn at de fikk tatt del i det de også! Men nå er det jo ikke lenge før de bor her nede fast så ordner seg jo I morgen er det legen, spent på blodtrykket siden det var ganske høyt i går. Nå er det sofaen en liten time til før det er sengen Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 13. oktober 2013 #852 Del Skrevet 13. oktober 2013 Så bra at du har hatt en bra dag selv om snuppa ikke kom ut Å koselig at dine foreldre flytter dit, skulle hatt mine nærmere. Har du hatt ekstra vondt i symfysen og området rundt i det siste? Uten at det er rier. Masse lykke til i morgen, håper at blodtrykket er lavere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 13. oktober 2013 #853 Del Skrevet 13. oktober 2013 Så fint at dagen har vært bra, føles nok ekstra bra når uka har vært som den har vært Krysser fingrene for at blodtrykket er bedre i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter #854 Del Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Takk. Dere er gode Nå er det natta på to trøtte og en propell ----- Hatt vondt i symfysen også ja! Bekken og alt er ganske mørbanket nå, mulig det er helt normalt Kjempegodt å ha de nærme igjen ja. Har jo vært 4-5 timer unna de siste 5,5 årene. Blir godt å vite at de er her når snuppa kommer! Skjønner godt du skulle hatt dine nærmere Endret 13. oktober 2013 av boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 13. oktober 2013 #855 Del Skrevet 13. oktober 2013 Synes hun som holder til inni deg heller kan bedrive propellaktiviteten sin utenfor livmora di, må jo være myyye bedre å holde på slik med all verden med plass rundt seg liksom. Men du har nok stelt godt med henne siden hun tydeligvis trives veldig godt inni hula si Håper du får en god natts søvn og et vellykket legebesøk i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 14. oktober 2013 #856 Del Skrevet 14. oktober 2013 Åå nå er jeg spent her altså Håper det skjer noe snart :hug: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #857 Del Skrevet 14. oktober 2013 Åå nå er jeg spent her altså Håper det skjer noe snart :hug: Søt du er Fionel! Skjer fint lite egentlig. Helt rar i hele kroppen og masse regelmessig stram mage, men ikke noe mer enn det Vi venter i spenning ---- Var hos legen i dag. Hadde plutselig sukker i urinen (merkelig NÅ liksom..), utover det var alt annet fint. Han syns sykehuset skal gi meg en modningssprøyte i morgen og var så snill at han ønsker å backe meg opp dersom sykehuset skulle sette seg på bakbena. Håper de tar hensyn til at denne kroppen er tynnslitt nå! Nå er det sofa med verdens fineste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. oktober 2013 #858 Del Skrevet 14. oktober 2013 Så bra at legen din støtter deg, det er nok ikke dumt med modningssprøyte siden du har gått såpass lenge nå. Kan ikke se for meg noe annet enn at de tar hensyn til hvordan mor har det, men man har jo hørt rarere ting før da. Satser på at det går fint i morgen og at de går med på å få ting i gang Ha en fin kveld med mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #859 Del Skrevet 14. oktober 2013 Håper jeg og Favole. Har en skade som tærer ganske greit på kroppen og som blir verre av søvnmangel så håper de kan klare å se helheten i dette og ikke bare tro at jeg er en lei førstegangs.. Lige så søte du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. oktober 2013 #860 Del Skrevet 14. oktober 2013 De bør jo kunne se helheten tenker jeg. De fleste er nok rimelig lei på slutten, men tror heller ikke de fleste har hatt det sånn som du har hatt det den siste tiden. Man må jo nesten ha litt krefter igjen til å gjennomføre siste innspurt, og det må jo være til det beste for alle parter om mor ikke er helt tappet for alt av energi når det virkelig gjelder. Nei, håper virkelig at det går din vei i morgen, er det jordmor du skal til eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå