boks Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #861 Del Skrevet 14. oktober 2013 De bør jo kunne se helheten tenker jeg. De fleste er nok rimelig lei på slutten, men tror heller ikke de fleste har hatt det sånn som du har hatt det den siste tiden. Man må jo nesten ha litt krefter igjen til å gjennomføre siste innspurt, og det må jo være til det beste for alle parter om mor ikke er helt tappet for alt av energi når det virkelig gjelder. Nei, håper virkelig at det går din vei i morgen, er det jordmor du skal til eller? Får håpe det! Det kommer jo en tid etter fødsel også liksom, skal jo ta vare på lille jenta vår også! Nei, skal til lege på sykehuset pga lite fostervann. Fikk time på termindagen i stedet for en uke over termin pga det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. oktober 2013 #862 Del Skrevet 14. oktober 2013 Forhåpentligvis vil det at du har lite fostervann bli tatt med i betraktningen, rart hvis det ikke blir det, slik at det skjer noe snart Lykke til i morgen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #863 Del Skrevet 15. oktober 2013 Forhåpentligvis vil det at du har lite fostervann bli tatt med i betraktningen, rart hvis det ikke blir det, slik at det skjer noe snart Lykke til i morgen da! Takk gode du ---- Jeg har sovet nesten 7 (!!!) timer i natt og bare 1 dotur etter kl 1, shit så deilig. Håper på gode nyheter i dag! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 15. oktober 2013 #864 Del Skrevet 15. oktober 2013 Takk gode du ---- Jeg har sovet nesten 7 (!!!) timer i natt og bare 1 dotur etter kl 1, shit så deilig. Håper på gode nyheter i dag! Ha en fin dag Så bra!!! Nå er du klar til å få snuppa i armene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #865 Del Skrevet 15. oktober 2013 Så bra!!! Nå er du klar til å få snuppa i armene Jaaa Ha en fin dag Missdior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 15. oktober 2013 #866 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hvordan gikk det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #867 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hvordan gikk det i dag? Sitter i bilen fra sykehuset nå! Blir ikke satt i gang, det var de så strenge på at det var uaktuelt.. Fikk derimot tidenes runde med tøying og ny time på fredag og tirsdag. Hun trodde ikke det var lenge igjen i det hele tatt sa hun når hun stakk hånda opp der så håper hun har rett!! Masse kynnere etter tøyingen hvertfall så lov å håpe det har effekt! Var fortsatt innenfor normalen på fostervann selv om det var helt i nedre normal enda. Snuppa er estimert til ca 10% mindre nå og hun hadde det supert der inne. Vi fikk se henne sutte på tommelen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 15. oktober 2013 #868 Del Skrevet 15. oktober 2013 Får håpe hun har rett, og at du slipper timen på fredag Godt å få se henne igjen tenker jeg, og å vite at hun har det helt topp Har hun vært estimert til å være mindre hele veien eller? Gutten her er foreløpig estimert til å være ca 5 % mindre, er jo ikke mye det står på, men håper ikke det går så veeldig mye nedover resten av tiden han har igjen inni der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #869 Del Skrevet 15. oktober 2013 Håper jeg også Jepp, hun begynte på 14% og er nå på 10-12% så de har poengtert hver gang at hun er litt under snittet. Gjør ikke så mye for meg så lenge hun er frisk og har det bra Jeg fikk burger og cola på vei hjem (kun skjedd 1 gang før på 9 mnd) og skal si lille satte fart der inne Nå skal jeg sove litt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 15. oktober 2013 #870 Del Skrevet 15. oktober 2013 Det viktigste er absolutt at de er friske og har det bra, det er jo ikke mange prosent det står om heller akkurat Hihi, hun fikk vel sukkersjokk Morsomt hvordan de reagerer på enkelte ting, mini her tilter helt om jeg spiser kiwi eller kokt egg f.eks, merkelig og underholdende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #871 Del Skrevet 16. oktober 2013 Det viktigste er absolutt at de er friske og har det bra, det er jo ikke mange prosent det står om heller akkurat Hihi, hun fikk vel sukkersjokk Morsomt hvordan de reagerer på enkelte ting, mini her tilter helt om jeg spiser kiwi eller kokt egg f.eks, merkelig og underholdende. Nei, heldigvis ikke! Fikk litt halvnoia sist vi var inne og de mente magemålet hennet var alt for lite, som i at noe var galt. Heldigvis hadde de bare målt feil! Tror hun minst må ha fått det for herregud Veldig rart hvordan de reagerer på ting ja, de er gode ---- Gjett om denne jenta er kvalm og kjempedårlig i magen i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 16. oktober 2013 #872 Del Skrevet 16. oktober 2013 Nei, heldigvis ikke! Fikk litt halvnoia sist vi var inne og de mente magemålet hennet var alt for lite, som i at noe var galt. Heldigvis hadde de bare målt feil! Tror hun minst må ha fått det for herregud Veldig rart hvordan de reagerer på ting ja, de er gode ---- Gjett om denne jenta er kvalm og kjempedårlig i magen i dag da Uff, må være helt forferdelig å føle på at noe kan være feil, så bra at det bare var en feilmåling! Hadde nok fått litt panikk selv, huff. Ja det er veldig rart hvordan de reagerer, gleder meg så til å introdusere mat for babyen (selv om det jo er leeeenge til), spent på om de tingene som gir ekstra liv nå er noe han vil like eller mislike når han kan spise det selv Kanskje det er tegn på at noe er i gang? Lov å håpe det ihvertfall Hvis ikke håper jeg det går over veldig snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. oktober 2013 #873 Del Skrevet 17. oktober 2013 Spent på hvordan det går med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter #874 Del Skrevet 17. oktober 2013 Fortsatt ingen action annet enn en ødelagt kropp og psyke. Har en skade som nå er så ille at jeg ikke kunne holdt lille jenta om jeg ville Er så frustrert at jeg snart ikke vet hva jeg skal gjøre. Sykehuset i morgen, får høre igjen om de kan hjelpe. Vi har prøvd oss på i dag, snakk om medisinsk sex da du Alt bra hos deg Favole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. oktober 2013 #875 Del Skrevet 17. oktober 2013 Huff Det er jo helt vanvittig om de ikke vil ta hensyn til det, håper sykehusbesøket i morgen kan være oppløftende! Medisinsk sex, den termen må jeg huske i tilfelle jeg får bruk for den Nja, det går stort sett greit. Følelser og hormoner overalt som er dritvanskelig å håndtere, men har fått blåst ut til samboeren og til legen, og på mandag blir det sikkert en ny runde hos jordmor. Hjelper litt da! Skulle heller likt å sveve på en rosa sky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 18. oktober 2013 #876 Del Skrevet 18. oktober 2013 Masse lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #877 Del Skrevet 18. oktober 2013 Huff Det er jo helt vanvittig om de ikke vil ta hensyn til det, håper sykehusbesøket i morgen kan være oppløftende! Medisinsk sex, den termen må jeg huske i tilfelle jeg får bruk for den Nja, det går stort sett greit. Følelser og hormoner overalt som er dritvanskelig å håndtere, men har fått blåst ut til samboeren og til legen, og på mandag blir det sikkert en ny runde hos jordmor. Hjelper litt da! Skulle heller likt å sveve på en rosa sky Det gjenstår å se på tirsdag om de hører på meg eller ikke. I dag var det bare jordmor på sykehuset, ikke noe de får bestemt... Haha, medisinsk sex var det beste navnet jeg kom på Det var sånn det føltes hvertfall. Haha. Stakkars mannen Uff, det er ikke lett med disse hormonene Godt du har mannen og en god lege som kanskje kan hjelpe litt innimellom Håper du har hatt en grei dag i dag da. Ja, hadde vært flott med et sveve på en rosa sky i 9 mnd graviditet altså, enig der Masse lykke til i dag Takk for det! Ikke noe de kunne hjelpe med annet enn å tøye meg og gi akupunktur.. Hun fikk hvertfall inn to fingre i dag da, så noe har jo skjedd heldigvis Håper jeg føder før tirsdag hvertfall. ----- Mannen har fisket i dag, så til middag i dag ble det selvfisket sjøørret bakt i ovnen. Var kjempegodt! Nå er det Nytt på nytt før vi tenkte å prøve en runde med medisinsk igjen Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 18. oktober 2013 #878 Del Skrevet 18. oktober 2013 Kanskje jeg skulle prøve å slå et slag for medisinsk for å slå bekkenet litt på plass Kjipt å møte "bare" jordmor da, men er jo bra at det er litt fremgang nedi der, kanskje det skjer noe til tirsdag da, helst av seg selv iløpet av helga. Hvis ikke bør de jo uansett vurdere å sette deg i gang hvis du i det hele tatt skal ha krefter til å føde, tenker jeg da, men jeg har jo ikke akkurat kompetansen deres på det området. Hørtes ut som en veldig god middag Kos dere med medisinsk Tar det å leke doktor til et nytt nivå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 19. oktober 2013 #879 Del Skrevet 19. oktober 2013 Sex hjalp noe på bekkenet mitt, tøying vet dere Synd det ikke er noe action her, har tenkt på deg boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #880 Del Skrevet 19. oktober 2013 Kanskje jeg skulle prøve å slå et slag for medisinsk for å slå bekkenet litt på plass Kjipt å møte "bare" jordmor da, men er jo bra at det er litt fremgang nedi der, kanskje det skjer noe til tirsdag da, helst av seg selv iløpet av helga. Hvis ikke bør de jo uansett vurdere å sette deg i gang hvis du i det hele tatt skal ha krefter til å føde, tenker jeg da, men jeg har jo ikke akkurat kompetansen deres på det området. Hørtes ut som en veldig god middag Kos dere med medisinsk Tar det å leke doktor til et nytt nivå Det syns jeg du skal Kjekt hvis det virker Får håpe det skjer noe i løpet av helgen ja. Det murrer og rier seg jevnt og trutt så kaaaaanskje. Kommer ikke til å gi meg på tirsdag hvis jeg skal være noe som helst menneske igjen når jeg er ferdig, de MÅ bare gjøre noe. Vil jo gjerne kunne ta vare på både henne og meg selv når jeg har født og tøyer de det mye lenger nå vet jeg sannelig ikke hvordan det skal gå! Håper uansett hun kommer før tirsdag Var veldig god middag og en VELDIG stolt mann som endelig hadde fått sin første sjøørret Sex hjalp noe på bekkenet mitt, tøying vet dere Synd det ikke er noe action her, har tenkt på deg boks Takk for tankene Yesterday Håper du koser deg med lillegutt til tross for en god dose drama stakkars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå