Yesterday Skrevet 10. oktober 2013 #821 Del Skrevet 10. oktober 2013 Tipper i helga jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #822 Del Skrevet 11. oktober 2013 Tror det blir en tlf til føden i løpet av dagen, for nå klarer ikke denne kroppen mer tull. I går kveld satte DE vonde riene i gang, kom tett som haggel i en drøy time, gikk og la meg: de stoppet. Bare kommet av og til og vekt meg i hele natt og så får ta den tlf sånn som jordmor sa. Føler at jeg klager fælt her om dagen; beklager det! Håper dere får en fin dag damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #823 Del Skrevet 11. oktober 2013 Teppet er ferdig strikket!!!! Får forte meg å slenge det i vaskemaskinen så kanskje lille snupp kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 11. oktober 2013 #824 Del Skrevet 11. oktober 2013 Har du ringt føden?? Klart du skal få klage i din egen dagbok! Gratulerer med teppet Men kanskje du skal drøye litt med å vaske det siden det er typisk at det er noe man ikke rekker før babyen kommer? Eller kanskje du har noe annet som du kan drøye? Jeg er nesten ferdig med mitt teppe selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #825 Del Skrevet 11. oktober 2013 Har ikke ringt nei. Mannen og jeg ble enige om at vi gir det en dag og natt til også ser vi. Psykokvalm og masse rier fra morgenen og holder på enda så er jo lov å håpe at det skjer noe, men blir med håpet og ikke troa akkurat nå Vi måtte ut en tur og hjelpe mamma og stefar med å hente noe, så kanskje jeg ikke rekker å vaske det allikevel Så bra du nærmer deg ferdig med teppet du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 11. oktober 2013 #826 Del Skrevet 11. oktober 2013 Ennå veldig spennende! Ikke drøy det for lenge da, du må ikke slite deg ut før fødselen begynner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 11. oktober 2013 #827 Del Skrevet 11. oktober 2013 Krysser fingrene for at hun ikke drøyer det så lenge nå, må være veldig tungt å gå slik dag etter dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #828 Del Skrevet 11. oktober 2013 Krysser fingrene for at hun ikke drøyer det så lenge nå, må være veldig tungt å gå slik dag etter dag Begynner å kjenne det på kroppen ja Så håper hun bestemmer seg snart i stedet for å lure oss sånn ------ Altså, hvor mye propp har man egentlig? Nå kom det en ganske grei en igjen med en god slant blod (mmmmm, masse deilige detaljer altså. Uff... ) pluss at jeg er halvdårlig i magen. Lov å håpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 11. oktober 2013 #829 Del Skrevet 11. oktober 2013 Jeg tipper at en god slant blod, kvalme og dårlig mage er tegn på at hun snart er på vei ut for å si hei til mammaen og pappaen sin Har ihvertfall hørt mange som snakker om den grufulle kvalmen og dårlig mage som kom like før fødselen var skikkelig i gang. Hvordan går det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #830 Del Skrevet 11. oktober 2013 Fingrene er krysset Her går det greit. Masse vonde rier fordelt utover hele dagen og fortsatt kvalm, men hvis det er det som skal til er det helt greit Akkurat spist supergod hjemmelaget pizza også har jeg tatt en laaaaaang varm dusj! Deilig. Alt bra hos deg Favole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 11. oktober 2013 #831 Del Skrevet 11. oktober 2013 Får virkelig håpe det er like før nå Satser på at det betyr noe at riene ikke har stoppet opp da. Hørtes godt ut med pizza, her blir det taco Skal ikke klage, litt ligamentsmerter og sånt tull i dag, men det hører vel med. Koser meg med masse liv fra lillegull i magen, virker som om han har litt å ta igjen for de dagene forrige helg hvor han var rolig Sært å kjenne føttene som sparker og at han slår med hendene samtidig, buler jo ut overalt på engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #832 Del Skrevet 11. oktober 2013 Får virkelig håpe det er like før nå Satser på at det betyr noe at riene ikke har stoppet opp da. Hørtes godt ut med pizza, her blir det taco Skal ikke klage, litt ligamentsmerter og sånt tull i dag, men det hører vel med. Koser meg med masse liv fra lillegull i magen, virker som om han har litt å ta igjen for de dagene forrige helg hvor han var rolig Sært å kjenne føttene som sparker og at han slår med hendene samtidig, buler jo ut overalt på engang Taco er også godt, tror det blir det i morgen eller søndag her også Kos med liv fra den lille røveren De er gode Veldig spesielt når man begynner å skjønne "hva" de driver med det inne Kos deg videre i kveld med mannen og lillegutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 11. oktober 2013 #833 Del Skrevet 11. oktober 2013 Her har vi hatt hjemmelagd kebab. Skikkelig fredag med pizza, taco og kebab Er sånn det skal være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 11. oktober 2013 #834 Del Skrevet 11. oktober 2013 Taco er også godt, tror det blir det i morgen eller søndag her også Kos med liv fra den lille røveren De er gode Veldig spesielt når man begynner å skjønne "hva" de driver med det inne Kos deg videre i kveld med mannen og lillegutt Det er kjempegodt, men blir jo så fort mett nå som det er litt mindre plass inni der, nedtur!! Får ha restene til lunsj i morgen. Ja, det er kjempekos! Må bare le av bevegelsene innimellom, det føles bare heeelt sykt! Håper dere får en fin kveld, og at du får nyte den siste tiden med lillemor i magen selv om du sikkert er veldig sliten av det kjøret som har vært i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #835 Del Skrevet 11. oktober 2013 Det er kjempegodt, men blir jo så fort mett nå som det er litt mindre plass inni der, nedtur!! Får ha restene til lunsj i morgen. Ja, det er kjempekos! Må bare le av bevegelsene innimellom, det føles bare heeelt sykt! Håper dere får en fin kveld, og at du får nyte den siste tiden med lillemor i magen selv om du sikkert er veldig sliten av det kjøret som har vært i det siste Kjempekjipt å bli fort mett ja. Du får kose deg litt ekstra til lunsj i morgen Skjønner hva du mener, ler ofte av tulle-høna i magen. Spesielt når hun er kosegris. Kiler der jeg vet hun ligger og da skyter hun ut rumpa og ryggen også ligger hun sånn og presser seg utover til jeg slutter å kile. Raringen Jada, koser meg fortsatt med å være gravid selv om jeg har noen perioder i løpet av dagen hvor jeg ikke forstår hvordan jeg skal komme meg gjennom dagen. Men så er det "glemt" og jeg koser meg igjen. Er nok sånn for de fleste på slutten, spesielt når kroppen er så ubesluttsom Håper dere får en fin kveld videre Favole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 12. oktober 2013 #836 Del Skrevet 12. oktober 2013 Merke så lite samarbeidsvillig kroppen kan være, kan ikke være noe særlig med masse rier men ingen baby som kommer ut. Hos meg har ting stoppet skikkelig opp, så ser for meg overtid, noe som ikke frister pga alle de andre plagene. Skal dere bare slappe av i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 12. oktober 2013 #837 Del Skrevet 12. oktober 2013 Kjempekjipt å bli fort mett ja. Du får kose deg litt ekstra til lunsj i morgen Skjønner hva du mener, ler ofte av tulle-høna i magen. Spesielt når hun er kosegris. Kiler der jeg vet hun ligger og da skyter hun ut rumpa og ryggen også ligger hun sånn og presser seg utover til jeg slutter å kile. Raringen Jada, koser meg fortsatt med å være gravid selv om jeg har noen perioder i løpet av dagen hvor jeg ikke forstår hvordan jeg skal komme meg gjennom dagen. Men så er det "glemt" og jeg koser meg igjen. Er nok sånn for de fleste på slutten, spesielt når kroppen er så ubesluttsom Håper dere får en fin kveld videre Favole Hehe, så søt hun er Hvordan går det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 12. oktober 2013 #838 Del Skrevet 12. oktober 2013 Er det noe action? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 12. oktober 2013 #839 Del Skrevet 12. oktober 2013 Så nå det du skrev om proppen, den kan danne seg på nytt om man ikke føder like etter den gikk sist, men det skjer ikke med alle. Det sa iallefall jordmora på fødekurset jeg var på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter #840 Del Skrevet 12. oktober 2013 Vi var sikre på at vi skulle bli foreldre i natt, nettopp hjemme fra føden etter en helvetes dag (unnskyld språket). Hatt rier fra helvete siden 3 i dag ca og utover kvelden kom de med 2-4 min mellom og var heeeftige. Ringte føden etter noen timer med de verste riene og fikk beskjed om å komme inn. Ble undersøkt; bare 1-2 cm åpning og ting dabbet helt av igjen. De ville at jeg skulle bli over natta og få en såkalt "sovedose", men siden jeg reagerer på morfinpreparater og riene bestemte seg for å bli skikkelig uregelmessige igjen fant jeg ut av at jeg mye heller vil hjem og forsøke å sove her. Så nå er vi hjemme igjen og skal sove. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå