Gå til innhold

Mini-boks <3

boks

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stille her i dag...?? :)

Dessverre hjemme uten baby og det helt store enda Nesevisa :)

Masse ryggrier og en helt rar følelse i kroppen i hele natt, men det vil liksom ikke komme seg forbi den magiske grensa her :) Resten av proppen gikk i går kveld så lov å håpe at hun har fått nok av magehuset snart :) Vi er veldig klare hvertfall :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det seriøst an å være SÅ(!!!!!) kvalm? :kvalm:

Sa bare pang her for noen timer siden, kjennes ut som om jeg MÅ kaste opp hele tiden.

Dumme dumme kropp, bestem deg og hold deg til det snart :fnise:

Nå skal vi finne sengen før det er akupunktur hos jordmor i morgentidlig kl 8:30 og kanskje siste foreldreforberendende kurs hvis formen tillater det.

Natta alle fine :natti::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det nærmer seg veldig her nå ;) Håper du får sove i natt og får ladet litt til det som skal skje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det nærmer seg veldig her nå ;) Håper du får sove i natt og får ladet litt til det som skal skje :)

Jeg håper sånn du har rett. :)

Sitter her i stuen med masse au, men i kjent stil dabber det sikkert av snart :fnise: Har et lite håp om at jordmor sjekker tingenes tilstand "down there" etterpå og at hun har litt gode nyheter å komme med. Mamma og stefar kommer nemlig med flyttelasset sitt denne helgen, men drar hjem igjen for en uke på mandag før de kommer for godt. Pluss at jeg har ei venninne som skal komme hjem fra langt oppi nord bare for å hilse på snuppa og hun ha langfri denne helgen. Så da håper jeg på litt flaks og ikke at lille bestemmer seg for å komme mandag kveld :fnise:

Neeei, får prøve å sove litt igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den første gravid-knekken en realitet. Jeg er så sliten at jeg knapt vet forskjell på opp og ned. 1-2 timer med "søvn" og masse vondt hele natta gjorde ikke akkurat saken så mye bedre. Resulterte i 20 minutter i krampegråt i dusjen og en frustrert mann som ikke visste hvordan han kunne hjelpe stakkars. Tanken på to sånne her uker til ble litt for mye for en trøtt hormonbombe..

Nå er det jordmor om tre kvarter :)

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nesevisa

Håper virkelig du slipper å gå så mye som to uker til! Nå er du sikkert på vei inn til jordmor, og jeg håper hun har gode nyheter til deg. Hvis jeg skal gjette, tipper jeg at fødselen starter i morgen kveld og at du blir mamma lørdag morgen! 11.10.13 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig du slipper å gå så mye som to uker til! Nå er du sikkert på vei inn til jordmor, og jeg håper hun har gode nyheter til deg. Hvis jeg skal gjette, tipper jeg at fødselen starter i morgen kveld og at du blir mamma lørdag morgen! 11.10.13 :-)

Takk for gode ord Nesevisa :hjerte::klem:

Hun har satt syv nåler og strippet meg på nytt, fikk en skikkelig blødning denne gangen. Livmorhalsen har bare en liten kant igjen. Hun anbefalte meg å gå hjem og ta to paracet og sove best jeg kan fordi kroppen rett og slett ikke kan jobbe når den er så sliten. Hun håpet også at disse riene enten blir til ekte saker eller gir seg da den visstnok ikke klarer å gjøre jobben sin hvis den er "sliten". Så nå har jeg tatt mine to første paracet på 9 mnd og skal sove. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er slurt å sove/slappe av, de fleste fødslene starter jo på natta mens man sover :) Håper du får sove godt og blir mamma snart! Er ganske sjalu for at du har kommet så langt :fnise: Veldig spennende å følge med! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er slurt å sove/slappe av, de fleste fødslene starter jo på natta mens man sover :) Håper du får sove godt og blir mamma snart! Er ganske sjalu for at du har kommet så langt :fnise: Veldig spennende å følge med! :danse:

Var godt å sove et par timer :) Masse rier og blør en del (ikke så rart etter den behandlinga jordmor ga meg :fnise: ), men ikke regelmessig nok til at jeg tror på det enda. Skjønner at du er misunnelig, tar meg i det selv om dagen :ler: Helsigvis er du bare ni dager etter meg Yesterday, kan til og med være du sniker i køen :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spennende!!! tipper p nytt jeg.,, 13.10.13 :)

Det hadde jo vært en morsom dato, håper du eller Nesevisa har rett :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Håper du får hvilt deg litt nå, og at lillemor bestemmer seg for å komme ut alldeles snart :)

:klem: Takk! :) Fikk sove et par timer ca, var godt! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Takk! :) Fikk sove et par timer ca, var godt! :)

Så deilig :) Håper "behandlingen" hos jordmor får ønsket effekt nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur babyen er ute i måro eg ;) Ellers får du vente til lørdag, 12/10, det er fødselsdagen til yngste dottera mi. Du har i alle fall ikkje lenge igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur babyen er ute i måro eg ;) Ellers får du vente til lørdag, 12/10, det er fødselsdagen til yngste dottera mi. Du har i alle fall ikkje lenge igjen!

Håper så inderlig at dere har rett alle sammen :)

Kanskje snuppene våre får dele dagen :)

Heldigvis ikke lenge igjen kontra hva som er bak oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...