boks Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #781 Del Skrevet 7. oktober 2013 ÅÅåh så spennende :D :D :D Ønsker deg utrolig masse lykke til! You can do it!!! :D Tenk, nå er det ikke lenge før du får møtt henne :D :danse: :danse: :danse: :danse: Takk Fionel Nei, uansett om jeg går over eller ikke så er vi veldig nærme nå. Sykt Håper du har det bra Akkurat sånn har jeg det også! Våkner seriøst klissbløt Sykt stress å være SÅ varm og svett Hadde vært moro om vi fødte på likt **M** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 7. oktober 2013 #782 Del Skrevet 7. oktober 2013 Enda mer spennende, å herregud! Skulle hatt en liker-knapp istedet for plusstegn, for dette liker jeg Og søte mannen da, hihi Lurer veldig på hvordan mannen her reagerer når ting er i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 7. oktober 2013 #783 Del Skrevet 7. oktober 2013 Ble fortalt på fødselskurset at når slimproppen har gått så er det ca 1 til 7 dager til fødsel men iblant lengre. Dessuten kan proppen dannes på nytt. Men siden du har rier så slipper du helt sikkert overtid Jeg har svetta i flere mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. oktober 2013 #784 Del Skrevet 7. oktober 2013 Spennende!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #785 Del Skrevet 7. oktober 2013 Ble fortalt på fødselskurset at når slimproppen har gått så er det ca 1 til 7 dager til fødsel men iblant lengre. Dessuten kan proppen dannes på nytt. Men siden du har rier så slipper du helt sikkert overtid Jeg har svetta i flere mnd Da håper jeg det stemmer Vært utrolig varm og svetta mye selv siden jeg ble gravid, men ikke sånn her. Helt sykt Spennende!!!! Jaa, jeg måtte jo bare le litt i natt når det holdt på og det er den 7. i dag siden du tippet hun kom da Håper vi får møte henne snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 8. oktober 2013 #786 Del Skrevet 8. oktober 2013 Fine Boks, masse lykke til! Jeg heier masse på deg og mannen og frøkna <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 8. oktober 2013 #787 Del Skrevet 8. oktober 2013 Hvordan går det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #788 Del Skrevet 8. oktober 2013 Fine Boks, masse lykke til! Jeg heier masse på deg og mannen og frøkna <3 Tusen takk Nesevisa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #789 Del Skrevet 8. oktober 2013 Hvordan går det med dere? Det går fint. Klyxen hadde ikke noe voldsom effekt akkurat (på riene altså ), bare murrer jevnt og trutt hele natta. Merker at lillesnupp har kravla lenger ned siden i går da for i natt har det vært 7-9 tisseturer, altså noen fler enn normalt. Fordelen er at jeg kanskje rekker å strikke ferdig dette forbanna teppet mitt Dårligste ideen jeg noensinne har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 8. oktober 2013 #790 Del Skrevet 8. oktober 2013 Kanskje hun bare venter på at du skal bli ferdig med teppet? Positivt at hun har flyttet seg litt lengre ned da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #791 Del Skrevet 8. oktober 2013 Kanskje hun bare venter på at du skal bli ferdig med teppet? Positivt at hun har flyttet seg litt lengre ned da Da får jeg forte meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 8. oktober 2013 #792 Del Skrevet 8. oktober 2013 Da får jeg forte meg Jo fortere du strikker, jo kraftigere blir riene, garantert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 8. oktober 2013 #793 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg stresser og med å få ferdig et teppe så da skal jeg og strikke fort Alt for å få føde snart! Må være tungt å gå sånn som du gjør! Håper at frøkna snart blir lei av å være huleboer og kommer seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #794 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jo fortere du strikker, jo kraftigere blir riene, garantert Haha, jeg håper du har rett. Får fortsette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 8. oktober 2013 #795 Del Skrevet 8. oktober 2013 Haha, jeg håper du har rett. Får fortsette her Er det ikke noe med tankens kraft eller noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #796 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg stresser og med å få ferdig et teppe så da skal jeg og strikke fort Alt for å få føde snart! Må være tungt å gå sånn som du gjør! Håper at frøkna snart blir lei av å være huleboer og kommer seg ut Godt det ikke bare er jeg som er treg med dette teppet Håper hun er lei av hybeltilværelsen snart og vil oppgradere litt snart! Begynner å bli litt tungt pga forhåpningene når det drar seg skikkelig til over lang tid også roer seg igjen. Men men. Får finne frem tålmodighetskremen fra skapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 8. oktober 2013 #797 Del Skrevet 8. oktober 2013 På en helt generell basis, uten preggishormoner og alt det, så kunne jeg hatt nytte av en sånn tålmodighetskrem. Har ikke sett det hos hudpleiesalongen, vita eller parfymerier, så lurer veldig på hvor du får tak i en sånn? Mannen min lurer spesielt på hvor man får tak i en sånn, slik at han kan hamstre slik at jeg har et lite lager for de neste 30 årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #798 Del Skrevet 8. oktober 2013 På en helt generell basis, uten preggishormoner og alt det, så kunne jeg hatt nytte av en sånn tålmodighetskrem. Har ikke sett det hos hudpleiesalongen, vita eller parfymerier, så lurer veldig på hvor du får tak i en sånn? Mannen min lurer spesielt på hvor man får tak i en sånn, slik at han kan hamstre slik at jeg har et lite lager for de neste 30 årene Hadde vært supert med en sånn krem ja Du får gjøre som meg: late som neste gang du smører deg med bodylotion etter en dusj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 8. oktober 2013 #799 Del Skrevet 8. oktober 2013 Hadde vært supert med en sånn krem ja Du får gjøre som meg: late som neste gang du smører deg med bodylotion etter en dusj Da må jeg først kjøpe bodylotion, det er notert til morgendagens shoppingrunde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 8. oktober 2013 #800 Del Skrevet 8. oktober 2013 Eller tålmodighetspiller Jeg har noen men er ikke bra for babisene vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå