AnonymBruker Skrevet 13. februar 2013 #1 Skrevet 13. februar 2013 Hei! Jeg lurer på en ting.. (Er sikkert mange andre tråder om dette, men fant ikke) Nå har det seg sånn at jeg hadde helt treningsfri forje uke, i helgen så unnet jeg meg litt for mye, og vekten viste faktisk 3kg mer (dette kan jo ikkje stemme) ? Er det mest sannsynlig vann ? Går det vekk av seg selv ? Tingen er at denne uken er jeg syk og ligger bare på sofaen.. Spiser Sundt selvom jeg bare ligger her. Spørsmålet mitt er om den ekstra vekten går vekk av seg selv selv om jeg er inaktiv ? Eller må jeg rett og slett trene det bort ? Har det mye å si at jeg blir borte fra trening i 2uker ? Er mest kondisjonstrening jeg har drevet med.. Anonym poster: 26a18a9422033bcaae27dbea62384875
Sjensen Skrevet 13. februar 2013 #2 Skrevet 13. februar 2013 Kan være vann ja, men 3 liter vann er usannsynlig (1l = 1kg). Men, skulle du ha lagt på deg 1-2 kg, er det også usannsynlig. Da må du ha spist en god del. Selvfølgelig går den vekk dersom du spiser i kaloriunderskudd. Har vel ikke så mye å si dersom det bare er cardio du har drevet med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå