AnonymBruker Skrevet 13. februar 2013 #1 Skrevet 13. februar 2013 er prostitusjon lovlig i Danmark? noen som har prøvd ? i så fall hvor? Anonym poster: cb8231cd3b7a9fcd8ab2172ae5cb9961
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2013 #2 Skrevet 13. februar 2013 Husker ikke, men uansett er det ulovlig for deg å kjøpe sex i utlandet. Det er absurd, og jeg fatter ikke hvordan det er lov å ha slike regler, men Hoksrud ble jo bøtelagt for å ha kjøpt sex i Latvia, selv om det der er lovlig der. Spørs om denne regelen hadde blitt stående om den hadde blitt prøvd for en internasjonal domstol. I USA er det f.eks. 16 års aldersgrense for å kjøre opp til bil. Har da Norge lov å nekte en nordmann som bor i USA å ta sertifikat før han er 18? Det er jo i prinsippet samme sak. I mine øyne skal man følge de lovene som gjelder for det landet man er i. Er det lov å kjøpe sex i Danmark, bør det også være lov for en nordmann å gjøre det. Uansett hva man støtter loven eller ikke. Anonym poster: af707ecef36a79be1a0380b02bd79704
Fuckman1983 Skrevet 13. februar 2013 #3 Skrevet 13. februar 2013 I mine øyne skal man følge de lovene som gjelder for det landet man er i. Er det lov å kjøpe sex i Danmark, bør det også være lov for en nordmann å gjøre det. Uansett hva man støtter loven eller ikke. Helt enig. Men i "kommunist-Norge" er man ikke et så fritt menneske som man tror, og dette er nok et eksempel på det. 3
Medlem Skrevet 13. februar 2013 #4 Skrevet 13. februar 2013 (endret) Prostitusjon er ikke ulovlig i Danmark, i likhet med Norge! Endret 13. februar 2013 av Medlem
Karenina Skrevet 13. februar 2013 #5 Skrevet 13. februar 2013 Helt enig. Men i "kommunist-Norge" er man ikke et så fritt menneske som man tror, og dette er nok et eksempel på det. Bu-fuckings-hu, du får ikke lov til å kjøpe sex! Du aner ikke hvor godt vi har det i Norge! 1
Fuckman1983 Skrevet 21. februar 2013 #6 Skrevet 21. februar 2013 Bu-fuckings-hu, du får ikke lov til å kjøpe sex! Du aner ikke hvor godt vi har det i Norge! Vet utmerket godt hvor bra vi har det, jeg har bodd i flere utland og synes fortsatt Norge er best. Men det er fortsatt en del som kan forbedres her, og det må det være lov å påpeke
Gjest Lincoln Skrevet 21. februar 2013 #7 Skrevet 21. februar 2013 Prostitusjon er lovlig i både Norge og Danmark. Men i Danmark er det i tillegg lovlig å benytte seg av sextjenester, og bordellvirksomhet er også lovlig. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå