Gå til innhold

prostitusjon Danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

er prostitusjon lovlig i Danmark? noen som har prøvd ? i så fall hvor?

Anonym poster: cb8231cd3b7a9fcd8ab2172ae5cb9961

Skrevet

Husker ikke, men uansett er det ulovlig for deg å kjøpe sex i utlandet. Det er absurd, og jeg fatter ikke hvordan det er lov å ha slike regler, men Hoksrud ble jo bøtelagt for å ha kjøpt sex i Latvia, selv om det der er lovlig der.

Spørs om denne regelen hadde blitt stående om den hadde blitt prøvd for en internasjonal domstol.

I USA er det f.eks. 16 års aldersgrense for å kjøre opp til bil. Har da Norge lov å nekte en nordmann som bor i USA å ta sertifikat før han er 18? Det er jo i prinsippet samme sak.

I mine øyne skal man følge de lovene som gjelder for det landet man er i. Er det lov å kjøpe sex i Danmark, bør det også være lov for en nordmann å gjøre det. Uansett hva man støtter loven eller ikke.

Anonym poster: af707ecef36a79be1a0380b02bd79704

Skrevet

I mine øyne skal man følge de lovene som gjelder for det landet man er i. Er det lov å kjøpe sex i Danmark, bør det også være lov for en nordmann å gjøre det. Uansett hva man støtter loven eller ikke.

Helt enig. Men i "kommunist-Norge" er man ikke et så fritt menneske som man tror, og dette er nok et eksempel på det.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Prostitusjon er ikke ulovlig i Danmark, i likhet med Norge!

Endret av Medlem
Skrevet

Helt enig. Men i "kommunist-Norge" er man ikke et så fritt menneske som man tror, og dette er nok et eksempel på det.

Bu-fuckings-hu, du får ikke lov til å kjøpe sex!

Du aner ikke hvor godt vi har det i Norge!

• Liker 1
Skrevet

Bu-fuckings-hu, du får ikke lov til å kjøpe sex!

Du aner ikke hvor godt vi har det i Norge!

Vet utmerket godt hvor bra vi har det, jeg har bodd i flere utland og synes fortsatt Norge er best. Men det er fortsatt en del som kan forbedres her, og det må det være lov å påpeke :)

Gjest Lincoln
Skrevet

Prostitusjon er lovlig i både Norge og Danmark. Men i Danmark er det i tillegg lovlig å benytte seg av sextjenester, og bordellvirksomhet er også lovlig.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...