AnonymBruker Skrevet 13. februar 2013 #1 Skrevet 13. februar 2013 Snart er det valentines, og jeg har ingen å dele den dagen med. er så kjipt :< Er en jente jeg flørter med akkurat nå, men jeg ble kjent med henne for ikke så lenge siden, og en date på valentines day etter å ha møtt henne et par dager virker litt for mye. hva synes dere Anonym poster: 54f709b50915a1b770f2926b8411afd7
frøkna Skrevet 13. februar 2013 #2 Skrevet 13. februar 2013 Jeg skjønner ikke hva som er så jævla spesielt med valentines day. 15
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2013 #3 Skrevet 13. februar 2013 valentines day ? drit i å bry deg om det Anonym poster: 9a19438542cf914c526b67ed8d513303 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2013 #4 Skrevet 13. februar 2013 TS spør ikke hva andre synes om den dagen, han spør enda mindre om han får lov til å synes den dagen er viktig. Det er ikke fordi DU synes noe at du skal kreve at ALLE ANDRE er enige og trykke ned dem som ikke er det. Og DU er alle som synes det er så viktig å komme hit å briste seg over å være tøff og synes at den dagen er bare tull og å nedtrykke dem som ikke mener det. TIl TS, ja det kunne kanskje være litt for mye. Ifølge hvordan stemningen mellom dere er og om du bor for deg sel,vkunne du kanskje be henne hjemme hos deg og påpeke at du bare vil tilbringe en enkel kveld med henne? Da får du se henne, men uten å overdrive å gjøre noe som du ikke skal Blomster, sjokolader og restaurant er for dem som har vært sammen lenge nok at det er et solid bånd mellom dem, og som setter pris på sånt. Ingen konstruktivt svar til TS hittil. Anonym poster: caf794177be6ce2288878d906ec3ef04 2
Nettinettet Skrevet 13. februar 2013 #5 Skrevet 13. februar 2013 Jeg var sånn som deg før. Den dagen var så forferdelig for meg når jeg ikke hadde noen i livet mitt og jeg ble bare deprimert av å tenke på at dagen nærmet seg. Alt jeg drømte om var å ha noen som kom med blomster til meg, som ville ta meg med ut å spise osv.. Snakket med han jeg dater i går, og han fortalte meg at han får besøk på Torsdag av en kompis og kompisen skulle ta med seg en romantisk film og så lo han. Tenkte ikke over at det var Valentines day på Torsdag før jeg leste denne diskusjonen og forstod jo nå humoren i at de skulle se på romantisk film. Tenkte kanskje jeg skulle bake en sjokoladekake i hjerteform de kunne kose seg med bare for å sette prikken over i'en på denne kosekvelden deres. Jeg synes du skal sende en melding til henne du dater og si at du synes det hadde vært koselig å finne på noe på Valentines day. Ikke noe store greier, bare se en film sammen eller noe, fordi det er noe DU har lyst til. Samtidig tror jeg det kanskje hadde vært bedre for deg å blitt litt mer avslappet i forhold til sånne typiske date/kjæreste ting og heller nyte den tiden dere har sammen uansett hvilken dag det er. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2013 #6 Skrevet 13. februar 2013 Hehe, Nettinettet, gjør det! Valentines Day er jo bare en av flere sånne dager handelsstanden har inportert fra USA for å øke salget. Ikke hjelp dem med det! Husker eksen min sa tydelig i fra om at han ikke drev med sånt tull. :-D Anonym poster: 75790533abc7fe02da4e4130d8f70834
Gjest Gaea Skrevet 13. februar 2013 #7 Skrevet 13. februar 2013 Hehe, Nettinettet, gjør det! Valentines Day er jo bare en av flere sånne dager handelsstanden har inportert fra USA for å øke salget. Ikke hjelp dem med det! Husker eksen min sa tydelig i fra om at han ikke drev med sånt tull. :-D Anonym poster: 75790533abc7fe02da4e4130d8f70834 ... Det er en engelsk, ikke amerikansk tradisjon som har eksistert lenge. Den har en fin bakgrunnshistorie, og er ikke funnet opp for å tjene penger. Hvordan er det mulig å mislike en dag du ikke vet noe om? Alle tradisjonene i Norge er importert fra et eller annet sted.
Gjest alov Skrevet 13. februar 2013 #8 Skrevet 13. februar 2013 Opprinnelig er det romansk, fra rundt år 300, Valentin var en prest som levde mens Claudius II var konge. Kongen hadde forubdt menn mot å gifte seg fordi han ville de fokusrete på krigen, men Valentin, hemmelig, giftet dem med dem de var forelsket i En dag ble det oppdaget og Valentin ble fengslet. Legenden fortsetter, det mer enn det om Valentin. Senere var det en Pave som kanoniserte St. Valentin og valgte den 14 feb somm innedag. Den dag ble da dagen hvor man erklærte sin kjærlighet. 2
Nettinettet Skrevet 13. februar 2013 #9 Skrevet 13. februar 2013 (endret) Hehe, Nettinettet, gjør det! Valentines Day er jo bare en av flere sånne dager handelsstanden har inportert fra USA for å øke salget. Ikke hjelp dem med det! Husker eksen min sa tydelig i fra om at han ikke drev med sånt tull. :-D Anonym poster: 75790533abc7fe02da4e4130d8f70834 Det verste er jo at pga slike ting kan enkelte fortelle andre at typen ikke er gla i dem eller interessert nok, for da ville han vært sammen med henne. Og mannfolka de er jo livredde for å delta på noe slik sånn at det blir forventa år etter år! Nei når han kommer innom meg med et kakestykke når han har bakt, bare sånn at jeg får smake, eller når han spør om jeg er våken så jeg kan komme utenfor å gi han et nattanuss før han drar hjem etter jobb, da synes jeg romantikken blomstrer. Det er slike ting som betyr noe, ikke at man husker merkedager og andre opphypa greier! Endret 13. februar 2013 av Nettinettet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå