Arlandria Skrevet 12. februar 2013 #1 Del Skrevet 12. februar 2013 Hei, jenter! Her er enda en tråd om hårfarge... Er det noen som har litt peiling på hvilke hårfarge som ser bra ut på blek hud og grønne øyne? Fra før av bruker jeg nesten alltid det lyseste av foundations og har et fregnedryss over nesa. Er blek med røde kinn, og grønne øyne. Jeg har prøvd å finne ut om jeg er varm eller kald etter både øyne og blodårer, men sliter med å få det til. Jeg har hverken "gull" eller "diamanter" i øynene, som det sies. Syns selv det er en grønnfarge med LITT gult i, men ikke mye. Håret er nå sin naturlige farge, og er klassisk kommuneblondt. Jeg er lei! Tror jeg vil gå mørkere, men er åpen for å bli blond også. Vil aller, aller helst slippe frisør før jeg er mer sikker på hvilken farge jeg vil ha (ergo, etter jeg har testet litt og funnet sånn ca farge jeg trives med). Hvilken farge vil passe meg? Gjerne merke og fargenummer (samt varm/kald). Og er det noen av hjemmefargene som er mildere og bedre enn andre? Vil ha en slik som går sakte ut av håret etter noen uker, ikke permanent eller som går ut etter 3-4 vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 13. februar 2013 #2 Del Skrevet 13. februar 2013 Hvis du er veldig blek vil jeg tro du kler kalde/mer nøytrale farger best. Jeg tror du vil kle mørkere hår veldig godt, men det du må tenke på når du farger håret mørkt på egenhånd er at fargen mister glans og falmer veldig fort når du bruker hjemmefarge. I tillegg blir håret stort sett alltid mørkere enn det pakken sier. Jeg endte opp med et hår som var 2 nyanser for mørkt da jeg prøvde hjemme, og etter 1 uke var håret totalt glansløst. Det var ikke pent. 6 uker senere hadde en del av fargen gitt seg, så gikk jeg til frisøren og fikk farget det på nytt. WOW for en forskjell. Mye dypere og finere farge som fikk frem øynene mine, og glansfullt hår lang tid etter. Jeg anbefaler å gå til frisøren. Man kan farge det mørkere uten å bli veldig mørk. Jeg tror også rødt hår kunne blitt veldig fint til deg, hvis du liker det. Veldig lys hud og veldig lyst hår er ikke noe fint. Eks på rødt hår og blek hud http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=veldig+blek+hud+hårfarge&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&hl=no&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=_EMbUYXrLqv74QTH-YHwAg&biw=1280&bih=629&sei=_kMbUdb4KKaF4AT47oC4CA#imgrc=Mt6YgTLa-hFjlM%3A%3BFXUuHWTQb7AxCM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.mypopulars.com%252Fphotos%252Fmarcia-cross%252FMarcia-Cross-50.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.siljeaustnes.com%252F2012%252F08%252F20%252Fblek-skjonnhet-fallwinter-201213%252F%3B1328%3B1992 Tenk også litt på hva slags farger du liker å gå med. Jeg tror jeg ville gått for en mørkere farge utfra det jeg leser, men det hadde vært lettere å ha et bilde å gå utifra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 13. februar 2013 #3 Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg har grønne øyne og blek hud. Har naturlig lyst blondt hår,nke jeg kler veldig godt. Farget håret mørkt i en periode og kledde det og, men kler blondt bedre. Mulig det er fordi deg er min naturlige farge. Når det gjelder klær,så kler jeg de fleste farger,men blått og turkis kler jeg aller best. Altså kalde farger,men kler også rosa kjempegodt, men kan se litt sukkersøt ut da. Det er min personlige erfaring med å være blek med grønne øyne. Ikke sikkert det stemmer for deg,men håper det ga en liten pekepinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2013 #4 Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg har blek hud og grønne øyne, naturlig brunette. Farger håret mørkerødt, og får høre at jeg kler det bra. Men ta en tur til en god frisør og hør hva de anbefaler? De er jo profesjonelle i å se på hvilke farger som kler forskjellige folk... Anonym poster: 0e7553ab298d11760d2ae4e8e36e03e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2013 #5 Del Skrevet 13. februar 2013 Grønne øyne og blek hud i kald tone... Man kan ha det utroligste av kalde farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hannehov93 Skrevet 20. februar 2013 #6 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg synes grønne øyne og blek hud er enormt fint med brunt hår med litt rødt i. Som Rose i Titanic Hohoho. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apefinger Skrevet 20. februar 2013 #7 Del Skrevet 20. februar 2013 Tenkte også umiddelbart en dyp rødfarge da jeg leste overskriften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 20. februar 2013 #8 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg har veldig blek hud, mørke bryn og grønne øyne. Jeg har har helt lys blondt hår (bleket) og syns det funker bra sammen. Men rødlig hår er og pent til grønne øyne. Mørkt hår og, men da ikke en "hard" farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eiil Skrevet 20. februar 2013 #9 Del Skrevet 20. februar 2013 Har også mørkerødt hår, veldig lys hud og grønne øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå