Miranda16 Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 Jeeee hvor skal jeg begynne? Har hatt en utrolig dårlig shopping opplevelse med Outnet. Forferdelig kundeservice på alle måter. Handlet et par solbriller på nettet som jeg returnerte. Solbrillene kostet ca 1200,- tillegg 288,- for toll og 88,- for frakt. = 1,576,- Etter retur sitter jeg igjen med 992,- Outnet har da holdt tilbake tollutgifter jeg har betalt på 288,- Noen som vet om jeg har krav på å få tlbakebetalt tollutgiftene direkte fra dem i og med at tollutgifter inkludert i regningen med fraktutgifter og verdi på varen?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2013 #2 Skrevet 13. februar 2013 Du får ikke igjen frakt- og toll/moms fra theoutnet når du returnerer. Toll er inkludert i prisen slik at man slipper å få regning på dette etter at pakken er levert. Butikken har ikke pengene du har betalt for toll/moms, de er jo betalt til tollvesenet da pakken ble tollklarert ved innførsel. Det skal være mulig å søke tollvesenet om refusjon av toll/moms i forbindelse med retur: http://toll.no/templates_TAD/Topic.aspx?id=244985&epslanguage=no Anonym poster: 7325a33771aeaf033fce733fa23f70db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå