Gå til innhold

Slottsferie Skottland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen erfaringer og tips å dele? Har lyst på en liten ferie til Skottland og da gjerne på et av slottene. Kjører gjerne noen timer. Det er jo så mange muligheter, så om noen har vært på dette så setter jeg stor pris på tips til hyggelige steder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh drømmeferie. Kan noen svare plis? Så skal jeg følge med her...

Skrevet

Er sammen med en skotte, så når jeg er hjemme fra jobb kan jeg godt forhøre meg litt om dere vil? :)

Skrevet

Vi var på skottlandferie en sommer for to år siden. Drømte om slott, men endte opp i et stort murhus i stedet - prisen var for høy for vårt budsjett. Vi var et reisefølge på ni, og ville helst være samlet på ett sted/leie en hel bygning, ikke leie rom på et digert slott med mange andre turister.

Men huset vi endte opp å leie var stort og flott, finnes mange slike 'cottages' til leie, og mange nettsider som hjelper en med å finne.

Leide leiebil (minivan) og kjørte endel rundt, var en helt fantastisk ferie som jeg mer enn gjerne tar reprise på en annen sommer. Vi var i Oban-området, og var på båtturer til noen av øyene i nærheten, pluss kjørte endel rundt, til veldig hyggelige småsteder i nærheten.

Anonym poster: 1938ecc973949e2a502e4c2a47051be9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...