Gå til innhold

Ikke abonner på dette interiørbladet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en stund abonnert på interiørmagasinet Studio. Kvaliteten har tapt seg det siste året men valgte likevel å gi bladet en sjanse.

Først gikk bladet konkurs og sendte ut en mail om at de skulle avvikle, før de ombestemte seg. Dette var i november i år.

Nå har bladet tydeligvis blitt involvert i en konkurs igjen og forrige utgave kommer ikke.

Er utrolig irritert over dette og vil si opp abonnementet for å få et blad som faktisk kommer til avtalt tid. Har jeg rett på det?

Anonym poster: 4e3fa91f4bbf9ad6abe10263956274b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Involvert i konkurs = de som eide det har gått konkurs med noen andre selskaper go det påvirker visst studio også utrolig nok.

Skrevet

TS igjen, beklager, det skulle selvfølgelig stå november 2011.

Uansett, håper noen kan informere om mine rettigheter. Anbefaler ikke å abonnere på dette bladet. Det har kommet ut for sent ved flere anledninger. Viss noen har tips til gode interiørmagasiner som fokuserer på orientalsk stil tar jeg imot med glede.

Lurer også på om dere vet om utenlandske blader som skriver om design, ikke bare interiør.

Skrevet

jeg abonnerer også på Studio. fikk du mail om at de var konkurs igjen? jeg fikk ikke mail om dette hverken i 2011 eller nå. fikk et brev om at bladet var utsatt pga sykdom eller noe en gang da. synes de er dårlige på å gi abonnentene ordentlige beskjeder. vet dessverre ikke så mye om hvilke rettigheter du har, men det er da naturlig at vi ikke kan betale for noe vi ikke får. dette bør gå automatisk!

vil forresten anbefale det utenlandske magasinet Frame :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...